Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-26, 13:12
  #13
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerP
Alla fyra klättrades, det är likheten. Att Colombierre inte var etappmålet är en skillnad men inte den jag söker.

Ledtråd

2015-04-26, 17:51
  #14
Medlem
Jag har tänkt till lite mer än så. Tror det kan bli lite för lätt om jag ger ytterligare ledtrådar.
2015-04-29, 22:41
  #15
Medlem
Rätt svar är att Contador attackerade i Arcalis, Verbier och Colombiere trots att teamet förbjudit honom. Armstrong uppgetts ha blivit skitsur de första två tillfällena, när Contador attakerade och Klöden fick släppa till Grand Bornad gick halva laget ut på Twitter och lynchade Contador. Psykopaten sa att om detta kostade stackars Klöden tredjeplatsen totalt så ja.. (I själva verket tappade väl Klöden tredjeplatsen på att vara Armstrongs hjälpryttare och att inte vara kalkylerande till Grand Bornad). Dagen efter försökte Armstrong hindra Contador från att komma till start genom att muta chauffören som skulle ta Contador från hotellet att istället hämta några höjdare från RadioShack på flygplatsen.

På Mount Ventoux attakerade inte Contador (ingen uppgift om att teamet skulle förbjudit honom, bara det inte skulle hota psykopatens tredjeplats) och Armstrong blev inte arg.
2015-04-30, 11:41
  #16
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerP
Rätt svar är att Contador attackerade i Arcalis, Verbier och Colombiere trots att teamet förbjudit honom. Armstrong uppgetts ha blivit skitsur de första två tillfällena, när Contador attakerade och Klöden fick släppa till Grand Bornad gick halva laget ut på Twitter och lynchade Contador. Psykopaten sa att om detta kostade stackars Klöden tredjeplatsen totalt så ja.. (I själva verket tappade väl Klöden tredjeplatsen på att vara Armstrongs hjälpryttare och att inte vara kalkylerande till Grand Bornad). Dagen efter försökte Armstrong hindra Contador från att komma till start genom att muta chauffören som skulle ta Contador från hotellet att istället hämta några höjdare från RadioShack på flygplatsen.

På Mount Ventoux attakerade inte Contador (ingen uppgift om att teamet skulle förbjudit honom, bara det inte skulle hota psykopatens tredjeplats) och Armstrong blev inte arg.

Tack för det rätta svaret och en jättebra fråga. Tyvärr har jag för dåligt minne för att komma ihåg sådana detaljer. Om man tänker på det är det ju ganska sjukt att Contador försvarade Armstrong när USADA kom med sin rapport med tanke på deras historia mellan varandra. Men anledningen är väl att Contador visste vad han själv sysslat med under alla år.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback