Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2005-07-30, 11:55
  #49
Medlem
Cykeltratts avatar
svårt det där med lappar om du är sugen på det...hmmm... jag har en kompis som kände nån som skulle smuggla in blotters till sverige från tyskland... det var ett halvår sen. nu har han precis kommut ut från psyket. grejen var att han skulle prova en lapp först för å kolla kvalitén innan han åkte in i sverige... 1 lapp! och han var en veteran, vad det låter som, kände han inte personligen, så det är så olika från lapp till lapp hur kvalitén är... inte så kul å prova för första gången sen är det A'la Hoffman orginal deLuxe typ... hehe.... sen går det på skit.


prova svamp eller 4-5st 4-aco-det... beror på vilka 4-aco-det du har?
dom rosa eller dom vita... är det dom borde det räcka med 3 om du inte är stålmannen, och dom vita skulle jag nog inte ta doser under 50mg.
Citera
2018-04-03, 08:04
  #50
Medlem
Tjena! jag hade tänkt testa nå psykadeler och har aldrig tagit sånt förut...förutom nån spice eller fan de va som jag fick psykos av...men aja nu vill jag inte knarka utan vill ha en så spirituell tripp som möjligt som kan ge en nya insikter etc och jag funderar om jag ska börja med 3 gram cubensis svamp ungefär eller om jag ska börja med DMT. Många som avråder från DMT för första gången men de känns som att de ger dom spirituellare tripparna än svamp och DMT känns lite mer lockande då DMT finns i de mesta både människokroppen och växter etc... så vad tycker ni jag ska börja med? svamp vs DMT

ska inte trippen va jävligt spirituell vill jag inte ha nån tripp alls
Citera
2018-04-03, 09:04
  #51
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
Tjena! jag hade tänkt testa nå psykadeler och har aldrig tagit sånt förut...förutom nån spice eller fan de va som jag fick psykos av...men aja nu vill jag inte knarka utan vill ha en så spirituell tripp som möjligt som kan ge en nya insikter etc och jag funderar om jag ska börja med 3 gram cubensis svamp ungefär eller om jag ska börja med DMT. Många som avråder från DMT för första gången men de känns som att de ger dom spirituellare tripparna än svamp och DMT känns lite mer lockande då DMT finns i de mesta både människokroppen och växter etc... så vad tycker ni jag ska börja med? svamp vs DMT

ska inte trippen va jävligt spirituell vill jag inte ha nån tripp alls

Kul! Jag började också med psykedelier av spirituella skäl. Tog ca 4 gram svamp som första tripp.
Har man intentioner med att hela och växa finns det inte mycket att backa för. Men jag skulle ändå säga att vänta med DMT, när du än väljer att ta det så är du inte redo. Något man får jobba med ett tag och gå för breakthrough när det är dags. Ändå bra skulle jag säga att börja med svamp, LSD eller kaktus för att få en bild ungefär vad den psykedeliska upplevelsen handlar om. Dom senare nämnda kan vara tuffare än DMT just för att upplevelsen vara längre bara DMT kastar dig rätt in i peaken fast ändå väldigt annorlunda.

Lycka till!
__________________
Senast redigerad av Fraktalbanan 2018-04-03 kl. 09:10.
Citera
2018-04-03, 09:10
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Kul! Jag började också med psykedelier av spirituella skäl. Tog ca 4 gram svamp.
Har man intentioner med att hela och växa finns det inte mycket att backa för. Men jag skulle ändå säga att vänta med DMT, när du än väljer att ta det så är du inte redo. Något man får jobba med ett tag och gå för breakthrough när det är dags. Ändå bra skulle jag säga att börja med svamp, LSD eller kaktus för att få en bild ungefär vad den psykedeliska upplevelsen handlar om. Dom senare nämnda kan vara tuffare än DMT just för att upplevelsen vara längre bara DMT kastar dig rätt in i peaken fast ändå väldigt annorlunda.

Lycka till!

okej tack jag börjar med svamp då hade tänkt cubensis svamp typ 3-4 gram testar de först sen får vi se när de blir o röka changa/DMT
Citera
2018-07-25, 01:03
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
okej tack jag börjar med svamp då hade tänkt cubensis svamp typ 3-4 gram testar de först sen får vi se när de blir o röka changa/DMT
Hur gick det för dig och känner du att du gjorde rätt väl?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback