Jag har tagit 3st imovane, så känner mig inte så annorlunda i hjärnan. Eller gjorde väl det ett tag men nu börjar det gå över.
Det jag instället känner nu är en stark ledsenhets-känsla. Jag har också lite ångest. Men mest sjukt ledsen. Det är inte så att jag gråter utan mer depressionsledsen. Självmordstankar och sånt(men bara dom tankarna). Men va inte oroliga över det för jag kommer absolut inte ta något jag kan dö av. Men jag vill bara komma bort från verkligheten ett tag.
Hemma har jag alkohol och buprenorfin. (o atarax och sånna saker) Men inge benzo och det är det jag är jättesugen på nu... Eller röka en joint skulle vara perfa.
Jo det är det som är grejen jag vet att det bästa skulle vara att sova men jag vill bara vara glad... Det går inte att lägga mig och sova nu jag kommer bara ligga i sängen och aldrig somna för jag har så mycket ångest/ledsen...
Snälla kan någon hjälpa mig jag känner panik, är det okej att ta typ 2 dl vodka?
Det jag absolut inte vill ska hända är att jag hamnar på psyk men det händer så jävla ofta bara det är pinsamt
Alkoholen borde förstärka kraften av Imovane så något borde ju hända
Personligen tycker jag Imovane är skit, försämrade bara balanssinnet när jag hade proppat i mig 6 st.
Alkoholen borde förstärka kraften av Imovane så något borde ju hända
Personligen tycker jag Imovane är skit, försämrade bara balanssinnet när jag hade proppat i mig 6 st.
jo det vet jag att den gör men om jag tar 2dl kommer jag bli glad av det då? eller är det för mycket?
Aldrig blandat Imovane med alkohol, bara Imovande och cb. Men kör bara på
okej då blire så själv har jag gjort det massa gånger och man blir sjukt fuckad men nu tänkte jag inte dricka så mycket och har ju bara tagit 3 st, som var för ett tag sen dessutom
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!