Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-25, 21:14
Medlem
Draganopfs avatar
Hej, idag köpte jag en webkamera från elgiganten (http://www.elgiganten.se/product/dat...0p-webbkamera) och har nu problem att installera den.

De följde inte med en skiva till webkamran, får koder på att enheten inte kan starta och hittar inte några drivrutiner. Har provat att ta bort mjukvaran och ominstallera den och får samma resultat.

Vet inte alls om detta är rätt tråd att lägga upp detta på så ursäktar i förväg.

Någon som har en lösning på detta problem så skulle jag verkligen uppskatta de, har nämligen ett årligt lan till helgen och är ganska desperat.

Tack på förhand!
Citera
2013-10-27, 13:10
Medlem
HansScheikes avatar
Ditt inlägg skall nog ligga under "Hårdvara - PC".

Det verkar inte finnas några drivrutiner att hitta, den skall alltså vara Plug & Play. Vilket operativsystem använder du?

Sedan måste jag bara fråga hur du kan ge 800 kr för den här skiten, lämna tillbaks och köp en Logitech C-920 istället.
Citera
2014-09-30, 18:53
Medlem
Skorzenys avatar
Jag tycker att detta är en bra fråga, eftersom jag själv har samma problem med just den webkameran som jag nyligen köpt.
Den funkar inte eftersom det saknas en drivrutin, men jag har inte lyckats hitta en sådan drivrutin på internet.
Citera
2014-11-13, 12:47
Medlem
Övrig hemelektronik --> Hårdvara - PC
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in