Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-25, 08:26
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Livat värre. GM vrålade Vad faen håller ni på med, den uppbragte mannen åt poliserna som grep honom på platsen. Ganska svenskt beteende. men vad var det för spån som inte stannade? Trodde han att han skulle kunna komma undan eller var han så desperat eller påtänd att han inte fattade?

http://www.expressen.se/gt/skilsmass...e-i-polisjakt/

Citat:
Misshandlade kvinnan när hon inte öppnade misstänks han i stället ha krossat en ruta i altandörren och ålat sig in genom det krossade fönstret. Sedan misstänks han ha satt sig över kvinnan och dunkat hennes huvud flera gånger i väggen när han insåg att hon larmat polisen. Han hade också tagit en stor kökskniv som polisens tekniker efteråt hittade innanför altandörren. Kvinnan lyckades dock fly ut ur lägenheten och kunde få hjälp av en granne. Den våldsamme mannen satte sig då i en bil han lånat och körde från platsen innan polispatrullen kom fram.

Citat:
Med blåljus och sirener försökte poliserna få stopp på skåpbilen som vinglade fram över vägen och plötsligt stoppade. När poliserna gick ut för att gripa föraren la denne dock plötsligt in backen och backade med full kraft in i polisens front och drog sedan vidare.

Citat:
Polispatrullen återupptog jakten och på nytt stannade skåpbilen och på nytt backade föraren in den i polisbilen, denna gång så kraftigt att polisbilens motorhuv vecklades ihop. - Jag insåg då att han var farlig i trafiken, han hade ju vinglat fram över vägen, skriver en av poliserna i sin rapport. - Så jag bestämde mig för att få gärningsmannen och bilen av vägen och körde därför upp mot hans högra bakdel och knuffade bilen åt sidan.
Citera
2013-10-25, 08:39
Medlem
Asurmans avatar
100% påverkad av någonting.
Citera
2013-10-25, 11:27
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asurman
100% påverkad av någonting.

Antagligen, det verkar helsjukt. Nu finns det bilder på http://www.expressen.se/gt/skilsmass...e-i-polisjakt/ som ser hemska ut. Bilen på bilden verkar vara en firmabil, skåpbil. Nån hantverkare eller svartjobbare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in