Citat:
Ursprungligen postat av
flicktrosor
Absolut inte.Jag är medlem på några engelskspråkiga forum och hadde regeln varit sådan där hadde jag förmodligen blivit avstängd för längesedan.
Sen lyckas du stava "hade" med två d... Lär dig svenska ordentligt före du skämmer ut dig internationellt också.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag har väl inte sagt att det inte är irriterande men jag irriterar mig även på nazister och konservativa och om jag skulle orka hänga upp mig på allt jag stör mig på så skulle jag inte ha tid med något annat.
Det skulle även stänga ute ett stort antal användare som faktiskt tillför saker. Jag vet till exempel i OrgBrott så är det många som skriver initierat men som krattor.
Om någonting irriterar en, och med en simpel regel kan förinta den saken är det inte rätt att göra det då?
Visst kanske skulle vi ge några pundare som tillför något i drogforat några varningar, men på det stora hela skulle Flashback tjäna på det. Användare som har riktigt dåligt språk och samtidigt tillför mycket till forumet går att räkna på fingrarna. Om vi nu däremot skulle sätta min regel i kraft, skulle den stänga ut horder av oönskade människor. Alltifrån sommarlovsjunisar, till troll osv. Det skulle bli ett bättre forum helt enkelt.