Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-23, 16:00
  #1
Medlem
Halloj, Jag spelade lite pokemon fire red på mitt gameboy advance sp. Jag har ett litet problem, Jag har gått på Ss Anne sedan har jag fått HM cut. Sedan lärde jag en pokemon cut. Men när jag lämnar båten och sedan går till ett träd kan jag inte såga ner det. Det står, THIS TREE LOOKS LIKE IT CAN BE CUT DOWN. Vad är problemet ??
Citera
2013-10-23, 16:06
  #2
Avstängd
Agors avatar
Har du klarat gymmet du måste klara också?
Citera
2013-10-23, 16:31
  #3
Medlem
jag hittade ett gym jag inte hade varit vid. Det löste mitt problem, tackar.
Citera
2013-11-21, 10:07
  #4
Medlem
kinjinhoofers avatar
Har du problem med pokemon så kan jag rekommendera hemsidan http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Main_Page . Här kan du hitta allt om pokemon, jag började spana lite ytligt på pokemon lite då och då på den här sidan, men efter några veckor satt jag flera timmar om dagen och verkligen "studerade" allt som fanns att lära sig.

Nu vet jag hur man tränar en pokemons stats, hur en pokemons nature påverkar dess ökning i t.ex. attack/defence när den lvlar och extremt många combinationer av pokemon för att skapa det ultimata 6 manna laget
Citera
2013-12-18, 22:22
  #5
Medlem
Gooblesmooshs avatar
Det blir ju awesome när du letar och sen klarar det. Du kommer ju aldrig få en speciell feeling om du frågar om hjälp. Alltid lika skönt när man kämpar och kommer förbi ett hinder, som kan ha tagit evigheter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback