Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-23, 02:33
  #1
Medlem
Hej,

Jag jobbar som säljare på Telia, så om ni behöver hjälp med något, ha hjälp med information eller bara har en fråga eller flera frågor - gör ett inlägg i tråden så ska jag försöka att svara så fort som möjligt.

/William - Telia
Citera
2013-10-23, 02:42
  #2
Medlem
Du jobbar alltså för Telia - inte för något bemanningsföretag inhyrt av Telia eller något liknande?

Vilket företag har ni anlitat för skadebedömning samt reparation av mobiltelefoner köpta hos er?
Citera
2013-10-23, 03:02
  #3
Medlem
Rauknrolls avatar
Varför får man ingen telefon med abonnemanget när man har valt hemtelefonfri, men en router får man när man skaffar bredband, å en box när man vill ha tvkanaler från er, så varför inte bjuda på telefonen oxå?
Citera
2013-10-23, 03:48
  #4
Medlem
absques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Du jobbar alltså för Telia - inte för något bemanningsföretag inhyrt av Telia eller något liknande?

Vilket företag har ni anlitat för skadebedömning samt reparation av mobiltelefoner köpta hos er?
När jag jobbade åt Telia så var faktiskt säljarna inhyrda så vitt jag vet. Dom var inga vi såg till och vet det satt folk i Luleå åtminstone.

Till ts. Sitter du inte bara på information om abb. och liknande om du vara är en säljare? Kanske viktigt ta med :-)
Citera
2013-10-23, 04:21
  #5
Medlem
Mobbarens avatar
Jag använder telia refill på en smartphone mobil med 500mb gräns surf per månad och har en fråga: dras dessa 500mb om jag går ute i stan och ladda ner något genom WiFi?
Citera
2013-10-23, 04:59
  #6
Avstängd
nopathys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobbaren
Jag använder telia refill på en smartphone mobil med 500mb gräns surf per månad och har en fråga: dras dessa 500mb om jag går ute i stan och ladda ner något genom WiFi?
Men självklart inte din fittjävel
Citera
2013-10-23, 05:45
  #7
Medlem
Mobbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy