Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-04, 16:49
  #3421
Medlem
Qusimotos avatar
Varför är mitt BF1 till ps4 låst? är en lås symbol på spelet och jag kan inte logga in.
Citera
2018-12-04, 17:08
  #3422
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Varför är mitt BF1 till ps4 låst? är en lås symbol på spelet och jag kan inte logga in.

Låter som att du är inloggad på fel PSN konto, dvs inte det konto som äger spelet. Alternativt har du fel PS4 angiviet som ditt primära PS4.
Ändra primärt PS4: https://www.playstation.com/en-gb/ge...tion-4-system/
Citera
2018-12-04, 17:10
  #3423
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Låter som att du är inloggad på fel PSN konto, dvs inte det konto som äger spelet. Alternativt har du fel PS4 angiviet som ditt primära PS4.
Ändra primärt PS4: https://www.playstation.com/en-gb/ge...tion-4-system/

Jag har inte bytt konto ellere nått, använder bara samma konto varje dag. Jag är inloggad på mitt konto eftersom jag ser min profil bild och allt. Men sitter just nu med ea och försker lista ut problemet
__________________
Senast redigerad av Qusimoto 2018-12-04 kl. 17:13.
Citera
2018-12-12, 14:48
  #3424
Medlem
who-s avatar
Någon mer än jag son inte kommer in på multiplayer läget på ps4a ?
Citera
2019-01-12, 21:13
  #3425
Medlem
MortalDiseases avatar
Oj denna tråd har vuxit lite sen senast man gjorde inlägg i den, 2014-11-18, 23:31 inlägg #7

Jag köpte Battlefield 1 och måste säga att jag blev väldigt besviken, spelade kanske 1 vecka, tyckte inte alls om det! har börjat spela Battlefield V som så många ibörjan av denna tråd trodde att BF1 skulle heta.
Citera
2019-01-13, 13:38
  #3426
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Oj denna tråd har vuxit lite sen senast man gjorde inlägg i den, 2014-11-18, 23:31 inlägg #7

Jag köpte Battlefield 1 och måste säga att jag blev väldigt besviken, spelade kanske 1 vecka, tyckte inte alls om det! har börjat spela Battlefield V som så många ibörjan av denna tråd trodde att BF1 skulle heta.

BF1 är idag mycket bättre än BFV. På releasen hade det såklart problem, men om 6 månader är bfV bra. Samma med alla deras spelsläpp idag, inte ens någon ide att köpa spelen fullpris på release då de suger
Citera
2019-01-13, 19:28
  #3427
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Är det inga som lirar BF1 längre? Jag söker på quickmatch, custom games, server browser
men det är nästan inga spelare online. Håller dom på att stänga ner servrarna?
Citera
2019-01-13, 20:15
  #3428
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAdolf
Är det inga som lirar BF1 längre? Jag söker på quickmatch, custom games, server browser
men det är nästan inga spelare online. Håller dom på att stänga ner servrarna?

Uhm, nej inte alls. Jag går genom server browser och finner just nu 7-8 fulla europeiska servrar för operations. På sämsta nattid brukar det vara en europeisk server som är halvfull, men då väljer jag bara en NA som har ett tiotal fyllda. Jag lirar på Xbox.

Just nu är det 40k som spelar över alla plattformer vilket är väldigt bra.
Citera
2019-01-13, 20:18
  #3429
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Uhm, nej inte alls. Jag går genom server browser och finner just nu 7-8 fulla europeiska servrar för operations. På sämsta nattid brukar det vara en europeisk server som är halvfull, men då väljer jag bara en NA som har ett tiotal fyllda. Jag lirar på Xbox.

Just nu är det 40k som spelar över alla plattformer vilket är väldigt bra.

Kör på ps4 och läget är bra där, många servrar för operations och conquest. Andra typer av matcher är väl lite svårare
Citera
2019-01-13, 20:41
  #3430
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Kör på ps4 och läget är bra där, många servrar för operations och conquest. Andra typer av matcher är väl lite svårare

Ja exakt. Modes som supply drop är i stort sett helt döda. Minns när jag hade en medalj att göra som krävde den och letade i en vecka innan jag till slut fann en halvfull NA server där jag precis hann klart innan den dog. Stoltserar med alla medaljer klara nu
Citera
2019-01-13, 21:20
  #3431
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Uhm, nej inte alls. Jag går genom server browser och finner just nu 7-8 fulla europeiska servrar för operations. På sämsta nattid brukar det vara en europeisk server som är halvfull, men då väljer jag bara en NA som har ett tiotal fyllda. Jag lirar på Xbox.

Just nu är det 40k som spelar över alla plattformer vilket är väldigt bra.

Jag kollar på server browser just nu och det är 1 server igång och då söker jag på any server.
Jag kör på pc.
Citera
2019-01-13, 21:26
  #3432
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAdolf
Jag kollar på server browser just nu och det är 1 server igång och då söker jag på any server.
Jag kör på pc.

Jag har ingen erfarenhet av PC men det är drygt 11.000 som spelar där just nu. Någonstans lär de ju hålla till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback