Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-18, 05:26
  #3265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
japp! 1.57 dock har du brutalt mycket mer score/min än mig. sitter på 3.32 KD. Dock de senaste matcherna brukar jag ligga på 1.3-1.4k Score/min. Spelade scout alladeles för mycket i början

Själv landar jag på 1.59 kills/min och 1264 score/min. Dock en KD på bara 1.43.
Då kör jag väl ungefär 95% domination
Citera
2017-10-18, 10:20
  #3266
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Inga problem att hitta servers oavsett gamemode!

Har ungefär 130h i spelet nu, tycker fortfarande det är lika roligt som vid release. Dock så tycker jag inte om de ryska banorna, är jag den enda som föredrar de franska över de ryska?

Någon som slår min kill/min förresten? 1.46 samt en Score/min på 1520. Kör aldrig fordon utan endast som infantry, Hellriegel måste ju vara ett av de mer överlägsna vapnena i BF's historia!
Jag har 1.75 kil/min, 2,056 score per min och en KD på 2,32.

Spelar uteslutande som Infantry, (Har som mest 224 kills med Assault tank medans jag har 1,1K kills med Hellriegel).
Citera
2017-10-19, 12:46
  #3267
Medlem
CommonSenses avatar
På ps4 finns det inte en enda jävla server från europa bara USA och pingen där suger hästkuk. Nån annan som har samma problem?
Citera
2017-10-19, 16:32
  #3268
Medlem
FB-Kissens avatar
Går det att få tag på They Shall Not Pass billigt? Typ att köra vpn som med de tidigare spelen?
Citera
2017-10-21, 23:23
  #3269
Medlem
RaketDoriss avatar
Någon på PC som vill lira ihop? nickar ShirtlessHobo på origin
Citera
2017-10-24, 19:09
  #3270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag har 1.75 kil/min, 2,056 score per min och en KD på 2,32.

Spelar uteslutande som Infantry, (Har som mest 224 kills med Assault tank medans jag har 1,1K kills med Hellriegel).
Varför föredrar du franska Assault tank framför artillery truck? Är nyfiken bara.


Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Någon på PC som vill lira ihop? nickar ShirtlessHobo på origin



Addat, dock är upptagen ikväll men kan senare.
Citera
2017-10-24, 19:41
  #3271
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Varför föredrar du franska Assault tank framför artillery truck? Är nyfiken bara.
Tycker att gamea som artillery truck bara är jävligt lamt, jag spelade mycket som den under betan men har lessnat. Du står på distans och skjuter snipear minst 80% utav tiden, spela som assault tank gör så att du kan snipea om du nu vill men du har dessutom chansen att gå i close combat och kunna ha squadmates i din tank som hjälper till att skydda objective lättare/spawna närmare objective.
Citera
2017-10-25, 16:55
  #3272
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tycker att gamea som artillery truck bara är jävligt lamt, jag spelade mycket som den under betan men har lessnat. Du står på distans och skjuter snipear minst 80% utav tiden, spela som assault tank gör så att du kan snipea om du nu vill men du har dessutom chansen att gå i close combat och kunna ha squadmates i din tank som hjälper till att skydda objective lättare/spawna närmare objective.
Men det är med Artillery Truck man får 100-0 😋
Citera
2017-10-25, 17:45
  #3273
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Men det är med Artillery Truck man får 100-0 😋
Jo, fast nu är jag ju inte ute efter att få 100-0, har tillräckligt bra KDA redan så behöver inte direkt "padda" min KDA, spelar hellre för att vinna.
Citera
2017-10-25, 21:57
  #3274
Medlem
Neatlesss avatar
Alltid när jag märker en tank som campar långt bak på kartan så gör jag det till mitt personliga mål att ta ut den jävel - byter till assault med dynamit/minor och gör allt för att smyga runt bakom honom. Samma om jag blir dödad av en pilot med typ 80 servicestars - springer direkt till närmaste AA för skjuta ner honom. Irriterande jävlar!
Citera
2017-10-31, 22:30
  #3275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Alltid när jag märker en tank som campar långt bak på kartan så gör jag det till mitt personliga mål att ta ut den jävel - byter till assault med dynamit/minor och gör allt för att smyga runt bakom honom. Samma om jag blir dödad av en pilot med typ 80 servicestars - springer direkt till närmaste AA för skjuta ner honom. Irriterande jävlar!

Det finns idioter överallt.
Citera
2017-11-08, 12:27
  #3276
Medlem
Hej köpte nyss en ps4 och bf1. Funkade fint i förmiddags men nu kan jag inte spela online längre. Står "lost conmection to ea servers". Märkligt då internet funkar fint på ps4. Kan surfa på nätet med den osv så vet inte vad som är fel? Men att spela online funkar min skäl inte. Snälla hjälp mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback