Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-06, 13:24
  #3253
Medlem
Skulle lira efter ett tag och nu står det att jag behöver premium pass för att spela de nya banorna? Vad fan är detta? Jag har för fan köpt spelet, måste jag köpa skit igen???
Citera
2017-10-06, 14:31
  #3254
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Skulle lira efter ett tag och nu står det att jag behöver premium pass för att spela de nya banorna? Vad fan är detta? Jag har för fan köpt spelet, måste jag köpa skit igen???
Om du inte köpt något dlc så kan du självklart inte köra dessa banor. Har du däremot grundspelet plus dlc så ska du såklart kunna spela alla banor.
Citera
2017-10-06, 20:20
  #3255
Medlem
Hej_tjos avatar
Någon som vet om man kan få tillbaka sina inställningar efter haft spelet avinstallerat ca 4 månader?

Försökte kolla om något var sparat i molnet som origin har, men där fanns det bara mina filer sedan någon dag tillbaka.

Så sjukt jobbigt att behöva ställa in alla inställningar igen... (Och när man inte ens minns vad man hade)
Citera
2017-10-08, 11:26
  #3256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Skulle lira efter ett tag och nu står det att jag behöver premium pass för att spela de nya banorna? Vad fan är detta? Jag har för fan köpt spelet, måste jag köpa skit igen???

Det är halva priset på premium hos ps4 nu.
Citera
2017-10-08, 14:20
  #3257
Medlem
Plytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Använd server browsern så ska du se att du hittar servers med folk på, tyvärr är quick match systemet inte så där superbra.

Enda gångerna jag hamnar på tomma servers är när jag använder Operations knappen direkt, (Spelar på PC).

Tack! Nu är det inga problem att hitta fulla servrar Kul med conquest igen.
Citera
2017-10-08, 18:55
  #3258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Ni som sitter och spelar spelet på Xbox One. Hur ser det ut med spelare och är fulla servrar? Funderar på att köpa spelet, men inte om det är så att servrarna är halvtomma och det inte är många som sitter och spelar...

Inga problem att hitta servers oavsett gamemode!

Har ungefär 130h i spelet nu, tycker fortfarande det är lika roligt som vid release. Dock så tycker jag inte om de ryska banorna, är jag den enda som föredrar de franska över de ryska?

Någon som slår min kill/min förresten? 1.46 samt en Score/min på 1520. Kör aldrig fordon utan endast som infantry, Hellriegel måste ju vara ett av de mer överlägsna vapnena i BF's historia!
Citera
2017-10-15, 13:09
  #3259
Medlem
Någon som vet hur man ser minor i spelet när man kör tank? jag ser aldrig minor och min tank blir alltid sprängd... i Bf4 kunde man alltid spamma en knapp så man såg vart minorna va utplacerade.

Någon som vet?

Mvh
Tank driver..
Citera
2017-10-15, 14:14
  #3260
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rand0mguy
Någon som vet hur man ser minor i spelet när man kör tank? jag ser aldrig minor och min tank blir alltid sprängd... i Bf4 kunde man alltid spamma en knapp så man såg vart minorna va utplacerade.

Någon som vet?

Mvh
Tank driver..
I BF1 krävs det att man är uppmärksam. Det går alltså inte att spamma spotting-knappen som i tidigare spel.
Citera
2017-10-16, 20:59
  #3261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
I BF1 krävs det att man är uppmärksam. Det går alltså inte att spamma spotting-knappen som i tidigare spel.


Någon i spelet sa Q, dock har jag ändrat den knappen, någon som vet vad knappen heter?
Citera
2017-10-17, 13:12
  #3262
Medlem
Lootpack23s avatar
Nån som vet varför jag får fel meddelande när jag ska uppdatera bf1 till ps4? får bara "går inte att ladda ner"
Citera
2017-10-17, 14:34
  #3263
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rand0mguy
Någon i spelet sa Q, dock har jag ändrat den knappen, någon som vet vad knappen heter?
Ja du kan ju spotta, men går ej att spamma.
Du måste som sagt vara uppmärksam.
Citera
2017-10-17, 23:36
  #3264
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Inga problem att hitta servers oavsett gamemode!

Har ungefär 130h i spelet nu, tycker fortfarande det är lika roligt som vid release. Dock så tycker jag inte om de ryska banorna, är jag den enda som föredrar de franska över de ryska?

Någon som slår min kill/min förresten? 1.46 samt en Score/min på 1520. Kör aldrig fordon utan endast som infantry, Hellriegel måste ju vara ett av de mer överlägsna vapnena i BF's historia!
japp! 1.57 dock har du brutalt mycket mer score/min än mig. sitter på 3.32 KD. Dock de senaste matcherna brukar jag ligga på 1.3-1.4k Score/min. Spelade scout alladeles för mycket i början
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback