Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 10:52
  #3133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Ha tålamod, lär dig aima och hantera rekyl (ww1 vapen i BF1 har kraftigare rekyl än moderna vapen i modernwarfare 2. Jag har inte sett dig spela men jag misstänker att du spelar i BF1 som du spelar MW2 dvs att rusa runt med en kulspruta.

Jag förstår att du är besviken och kanske arg men tro mig, alla spelare har gått samma väg som du tills de har lirat tillräckligt med timmar och bemästrat bf1 då det är det roligt som börjar.

I början jag var så kass så jag trodde alla fuskade men efter 10+ timmar jag börjat bli bättre och steg i statistiken.

Tack för uppmuntran

Spelar fortfarande lite då och då men känner inget galet sug efter spelet, än i alla fall.

Det tråkigaste är att man känner att man inte gör nån nytta för laget när man är för kass

Försöker mest spela Medic och Support så kan man göra lite nytta men ändå försöka undvika att var i skottlinjen och lyckas samla lite poäng.
Citera
2017-05-31, 13:48
  #3134
Medlem
Duffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle

Det tråkigaste är att man känner att man inte gör nån nytta för laget när man är för kass
.


Så kände jag med i början men när man börjar känna sig lite bekväm och det flyter på så går det mycket bättre och ser vart man behövs för sin squad.

Bit ihop så blir det roligare efter hand, nu e jag inte jätteskillad men sällan jag går minus i k/d.

Adda mig så kan vi köra några rundor om du känner för det (om det e PC dvs)
TheKuf

Mvh
Citera
2017-05-31, 19:41
  #3135
Medlem
Zhuguliangs avatar
Köpt spelet och laddar hem via Origin, men går sjukt långsamt med min studentlina.
Kan man ladda hem via torrent någonstans eller skynda upp processen?
Citera
2017-06-01, 06:32
  #3136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zhuguliang
Köpt spelet och laddar hem via Origin, men går sjukt långsamt med min studentlina.
Kan man ladda hem via torrent någonstans eller skynda upp processen?

Knappast via Torrent om du avser att lira multiplayer. Ha tålamod bara! Ha på datorn under natten och så vaknar du upp och då är det nedladdat! BF 1 är ett av de bästa FPS spelen just nu!
Citera
2017-06-01, 08:02
  #3137
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Knappast via Torrent om du avser att lira multiplayer. Ha tålamod bara! Ha på datorn under natten och så vaknar du upp och då är det nedladdat! BF 1 är ett av de bästa FPS spelen just nu!
Om man äger spelet är det fullt möjligt. Påbörja nedladdningen via Origin så att spelet har en destination, lägg in det nedladdade spelet i installationsmappen, starta om Origin, och låt den verifiera att alla filerna är på plats. Så fungerar det i alla fall på andra plattformer, så kan tänka mig att det fungerar för Origin också.
Citera
2017-06-01, 16:40
  #3138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffed
Så kände jag med i början men när man börjar känna sig lite bekväm och det flyter på så går det mycket bättre och ser vart man behövs för sin squad.

Bit ihop så blir det roligare efter hand, nu e jag inte jätteskillad men sällan jag går minus i k/d.

Adda mig så kan vi köra några rundor om du känner för det (om det e PC dvs)
TheKuf

Mvh

Jo jag kör på PC.
Jag addar dig ikväll när jag kommer hem från jobbet 🙂
Citera
2017-06-01, 17:12
  #3139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Tack för uppmuntran

Spelar fortfarande lite då och då men känner inget galet sug efter spelet, än i alla fall.

Det tråkigaste är att man känner att man inte gör nån nytta för laget när man är för kass

Försöker mest spela Medic och Support så kan man göra lite nytta men ändå försöka undvika att var i skottlinjen och lyckas samla lite poäng.

Skit i laget, spela för ha kul. Jag har aldrig brytt mig om laget när jag spelar BF1.

Som medic du kan stå bakom "frontlinjen" och spammar injektionssprutan på döda lagkamrater och njuta av alla vackra poänger som rullar upp.


Citat:
Ursprungligen postat av Zhuguliang
Köpt spelet och laddar hem via Origin, men går sjukt långsamt med min studentlina.
Kan man ladda hem via torrent någonstans eller skynda upp processen?

Hur kan det hjälpa att ladda torrent när det är din låg mbit studentlina som är flaskhalsan, blir samma låg nedladdning ändå.
Citera
2017-06-06, 17:41
  #3140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Jo jag kör på PC.
Jag addar dig ikväll när jag kommer hem från jobbet 🙂

Skulle du kunna skriva PM till mig så att jag kan adda dig också på BF 1?!

Saknar polare att lira med i nuläget...
Citera
2017-06-07, 21:00
  #3141
Medlem
Ja det där med att adda gick väl sådär, hitta fan ingenstans där man gör det?
Skillsen är på topp....

Varför kan man inte byta class under en match?
T.ex om man är scout och vill byta till medic så går det inte, jo ibland men oftast inte.
Är det en bug eller ska det vara så?
Citera
2017-06-07, 21:05
  #3142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Varför kan man inte byta class under en match?
T.ex om man är scout och vill byta till medic så går det inte, jo ibland men oftast inte.
Är det en bug eller ska det vara så?
Vad är problemet när du vill byta? Kör du på officiella servrar? Har aldrig stött på ditt problem förut faktiskt. Konsol/PC?
Citera
2017-06-07, 22:11
  #3143
Medlem
Är det värt att skaffa spelet? Är sugen, men känns opepp med alla dlc's och extra kostnader. Är dom nödvändiga?
Citera
2017-06-07, 23:03
  #3144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebasto00
Är det värt att skaffa spelet? Är sugen, men känns opepp med alla dlc's och extra kostnader. Är dom nödvändiga?

Jag har bara köpt spelet och spelar som det är, inga extra kostnader.

Vet inte om jag är rätt person att uttala mig men tycker spelet är helt ok. Jag gillar inte spela nutida/futuristiska FPS all lika mycket som ww1 och ww2 så miljöerna gillar jag.

För mig är spelet kanske lite väl svårt men det beror mest på att jag är för dålig helt enkelt.

Värt pengarna enligt mig trots allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback