Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 18:43
  #2869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Har dom nerfat bombern än?
Lirat mycket fighter förr men inte spelat på länge nu pga vissa saker.

Vet att när man kom med fighter så dör man inom 1 sekund, gick ej komma ifrån tailgunners, man sprängdes direkt, och skadan på fighter var på tok för låg mot bomber då dom i stort sätt var omöjliga att få ner om piloten inte flög för första gången..

Nerfat vet jag inte men är tailgunnern mindre duktig så är det relativr enkelt att sänka dom. Ingen koll på eventuella patchnotes.
Citera
2017-01-22, 18:45
  #2870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Inte när jag får sköta luftvärnet

Precis, vissa saker har rätt hög prio. Märker man att bombplanen har en duktig pilot bör prio ligga i att sänka dom.
Citera
2017-01-22, 20:18
  #2871
Medlem
Dan88s avatar
Det här spelet växer och växer.

Ju mer jag spelar det, ju mer gillar jag det. Jag tror jag rankar det på samma nivå som Battlefield 2.
Citera
2017-01-22, 22:12
  #2872
Medlem
iVanillaGorillas avatar
någon annan som har dålig anslutning? har aldrig haft det innan, har provat 5 olika servrar, sorterar även efter bästa ping men ändå är det lika dålig anslutning på alla. skjuter ett skott på fienden och det registreras en sekund efter.

Är det mitt nätverk som strular?
Kollade just och har
Download: 82.4mbps
Upload:1.8mbps

Vet inte om detta är bra eller dåligt?
__________________
Senast redigerad av iVanillaGorilla 2017-01-22 kl. 22:28.
Citera
2017-01-23, 11:58
  #2873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
någon annan som har dålig anslutning? har aldrig haft det innan, har provat 5 olika servrar, sorterar även efter bästa ping men ändå är det lika dålig anslutning på alla. skjuter ett skott på fienden och det registreras en sekund efter.

Är det mitt nätverk som strular?
Kollade just och har
Download: 82.4mbps
Upload:1.8mbps

Vet inte om detta är bra eller dåligt?
Nope inte bara du. Jag har 100/100 fiber men även jag kan ha 54-60 ping på vissa servrar. Lirar dock bara operations dock och har alltid runt 30 ping där!
Citera
2017-01-23, 12:53
  #2874
Medlem
The.Swedes avatar
God förmiddag! Nu är det så att jag är en "noob" som ni "gamers" kallar det, jag spelar spelet på xbox 1 och har en liten fråga bara, HUR FAN spottar jag folk? Jag har läst och sett på videor att jag ska trycka på RB men då får jag bara upp "requests" "socials" "request order" Hur fan gör man!?
Citera
2017-01-23, 15:09
  #2875
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
någon annan som har dålig anslutning? har aldrig haft det innan, har provat 5 olika servrar, sorterar även efter bästa ping men ändå är det lika dålig anslutning på alla. skjuter ett skott på fienden och det registreras en sekund efter.

Är det mitt nätverk som strular?
Kollade just och har
Download: 82.4mbps
Upload:1.8mbps

Vet inte om detta är bra eller dåligt?

Har samma problem.
Snittar 70 i ping nu (40 normalt) och ibland är jag uppe i 200
Verkar som det är serverproblem, det är fan i mig omöjligt att träffa, har sett att ikonerna ovan spelarna liksom laggar efter, säkert samma med hitboxarna
Citera
2017-01-23, 15:24
  #2876
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
God förmiddag! Nu är det så att jag är en "noob" som ni "gamers" kallar det, jag spelar spelet på xbox 1 och har en liten fråga bara, HUR FAN spottar jag folk? Jag har läst och sett på videor att jag ska trycka på RB men då får jag bara upp "requests" "socials" "request order" Hur fan gör man!?

Det är RB. Håller du in den så kommer den meny du nämner upp, men om du har en fiende/tank/plan i sikte och bara trycker på den så spottar du.
Citera
2017-01-23, 15:35
  #2877
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Det är RB. Håller du in den så kommer den meny du nämner upp, men om du har en fiende/tank/plan i sikte och bara trycker på den så spottar du.
Ah... sett att när andra gör det (i videor jag sett) så åker armen upp och pekar, men det kanske dom tagit bort då. Men tack för svar!
Citera
2017-01-23, 15:45
  #2878
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Ah... sett att när andra gör det (i videor jag sett) så åker armen upp och pekar, men det kanske dom tagit bort då. Men tack för svar!

Armen åker upp för mig och gubben säger även att han spottat en fiende. Vet inte om det är nån inställning. En symbol dyker upp ovanför fienden om du gjort det rätt.
Citera
2017-01-23, 15:50
  #2879
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Armen åker upp för mig och gubben säger även att han spottat en fiende. Vet inte om det är nån inställning. En symbol dyker upp ovanför fienden om du gjort det rätt.
Huh... Spelar du också på xbox? Men jag hade läst innan att man skulle trycka på RB och gjorde det men som sagt ingen arm eller röst, och nej inget rött märker ovanför fienden. Trycker jag på RB upprepande gånger så får jag upp en tips ruta där det står att om man spammar spot knappen så blir den "overheated" typ och man måste vänta ett tag. Så då måste det ju iallafall vara rätt inställt. Det är inte så att support inte kan spotta?
Citera
2017-01-23, 15:54
  #2880
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Huh... Spelar du också på xbox? Men jag hade läst innan att man skulle trycka på RB och gjorde det men som sagt ingen arm eller röst, och nej inget rött märker ovanför fienden. Trycker jag på RB upprepande gånger så får jag upp en tips ruta där det står att om man spammar spot knappen så blir den "overheated" typ och man måste vänta ett tag. Så då måste det ju iallafall vara rätt inställt. Det är inte så att support inte kan spotta?

Ja jag spelar på Xbox. Det låter helt enkelt som du inte har fienden i sikte när du trycker då. Testa att spotta en tank som är mycket lättare än enskilda fiender och se vad som händer. Annars måste du vara ganska precis när du spottar soldater. Alla klasser kan spotta ja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback