Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-19, 08:39
  #2653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman

Någon annan som får känslan av att vissa fuskar? Igår hade en lirare 75-9 i kills och den jäveln tog alla från helt sjuka avstånd.

Jo så är det. Sen vet jag inte om det är en bugg eller ej. Har spelat emot folk som inte går att döda. Du kan träffa med två magasin men det händer inget med deras spelare och rundan slutar med typ 60-2.
Annars är det oftast duktiga piloter/tank förare som hamnar på dessa siffror. Åkte med i en tank där killen drog en 70-runda utan att dö. Rätt kul att se hur duktig han var.
Citera
2016-12-19, 10:45
  #2654
Medlem
Phantom042s avatar
Ska spelet gå att spela med följande?

GeForce GTX 1060 6GB,
Core i5-6500,
16GB RAM,
NVME SSD 256,
Windows 10 Home
Citera
2016-12-19, 11:13
  #2655
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Ska spelet gå att spela med följande?

GeForce GTX 1060 6GB,
Core i5-6500,
16GB RAM,
NVME SSD 256,
Windows 10 Home
Borde inte vara några problem alls, jag spelar med ett GTX 970.
Citera
2016-12-19, 14:53
  #2656
Medlem
Någon som vet om man kan göra crosshair mindre? Just nu täcker för fan siktet halva tvskärmen vilket gör att jag måste sikta i siktet vilket är sjukt jobbigt.
Citera
2016-12-19, 17:44
  #2657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Någon som vet om man kan göra crosshair mindre? Just nu täcker för fan siktet halva tvskärmen vilket gör att jag måste sikta i siktet vilket är sjukt jobbigt.

Tror tyvärr det inte går att göra siktet mindre om man inte är en grymt avancerad programmerare som kan manipulera spelet med programkod vilket jag inte rekommenderar att man gör om man inte vet exakt vad man håller på med...
Citera
2016-12-19, 18:57
  #2658
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Beror väl på vilken plattform du menar. Var"bara" 200k typ som skaffat bf1 till pc för nån vecka sen. Medans konsolerna hade 2 miljoner dom köpt. Sen är drt ju veckan innan jul. Tror många har fullt upp i skolan med prov oskit innan jullovena börjar.


Tänkte till PC, hittade typ 4 servers kanske med folk inne på när jag sökte den tiden jag gjorde inlägget. Jag vet att det inte är den "hetaste" tidpunkten men enbart 4 servers för ett nytt battlefield spel? Jag vill då minnas att man fann bra mycket mer servers i BF3 oavsett tidpunkt under dess "prime".
Citera
2016-12-19, 20:57
  #2659
Medlem
abbe101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeleporteraTaliban
Tänkte till PC, hittade typ 4 servers kanske med folk inne på när jag sökte den tiden jag gjorde inlägget. Jag vet att det inte är den "hetaste" tidpunkten men enbart 4 servers för ett nytt battlefield spel? Jag vill då minnas att man fann bra mycket mer servers i BF3 oavsett tidpunkt under dess "prime".
Har du standard versionen? många servrar kör just nu banan ''giants shadow'' som ännu är låst till premium användare. Befolkade servrar har jag inte märkt några problem med alltid ett 20-tal som är nästan fulla och passar mitt filter.
Citera
2016-12-20, 21:47
  #2660
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeleporteraTaliban
Tänkte till PC, hittade typ 4 servers kanske med folk inne på när jag sökte den tiden jag gjorde inlägget. Jag vet att det inte är den "hetaste" tidpunkten men enbart 4 servers för ett nytt battlefield spel? Jag vill då minnas att man fann bra mycket mer servers i BF3 oavsett tidpunkt under dess "prime".

Då har du något fel på sökinställningarna för varje kväll säg minst kl 15.00-00.00 så hittar jag alltid mer än 50 överfulla servrar (i europa) som kör alla kartor i följd.

EDIT: 05.00 på morgonen!? Ja då kanske det kan vara tomt, är väl bara bönder å pundare som är vakna så dags
Citera
2016-12-20, 21:56
  #2661
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Beror väl på vilken plattform du menar. Var"bara" 200k typ som skaffat bf1 till pc för nån vecka sen. Medans konsolerna hade 2 miljoner dom köpt. Sen är drt ju veckan innan jul. Tror många har fullt upp i skolan med prov oskit innan jullovena börjar.
Vill bara påpeka att det är ett jullov och inte flera.

OnT: Spelet är extremt roligt och fick hem det i lördags. Redan lvl 12, det svåra är att levla klasserna. Någon som har tips?
Citera
2016-12-21, 06:12
  #2662
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Vill bara påpeka att det är ett jullov och inte flera.

OnT: Spelet är extremt roligt och fick hem det i lördags. Redan lvl 12, det svåra är att levla klasserna. Någon som har tips?

Döda andra så mycket du kan.
Citera
2016-12-21, 09:19
  #2663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Vill bara påpeka att det är ett jullov och inte flera.

OnT: Spelet är extremt roligt och fick hem det i lördags. Redan lvl 12, det svåra är att levla klasserna. Någon som har tips?


Gör det som klasserna är gjorda för. T.ex. kasta bandage pouch till alla du ser, revivea som medic.
Spotta alla fiender du ser som scout, använd flare gun. Osv

Om du gör de små sakerna så hjälper du ditt lag samtidigt som du får väldigt enkla poäng.
Citera
2016-12-22, 12:45
  #2664
Medlem
psykbryt666s avatar
Nu dom senaste dagarna så funkar det inte alltid att reparera sin tank när man sitter i den. Man ser att den repareras som vanligt. Men det händer ingenting. Sjukt irriterande, har dött flera gånger pga denna bugg. Någon mer som råkat ut för detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback