Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-12-07, 19:32
  #13
Medlem
Securion!
Det är ju tur att det finns människor som tar ansvar och tänker på andras liv. Som bryr sig och ifrågasätter om allt storebror lurar i oss är sant.

Men fortsätt ni andra med att pilla navelludd ur naveln och lev i er drömvärld. En drömvärld där människor med makt, bara vill oss medmänniskor väl och inte alls är ute efter mera makt och mera pengar.


pbjt!
Vad menar du med trovärdiga källor? Vem är du att bedömma vilka källor som är trovärdiga? Vad är det som säger att akademiska källor är mer trovärdiga än andra källor? Vem ska man tro på?
Förmodligen är den som inte tjänar pengar på sitt budskap, den som är ärligaste, eftersom den inte har någon ekonomisk vinning av att ljuga.
Citera
2002-12-07, 19:46
  #14
Medlem
Idén om ett speciellt konspirationsforum är helt genial. Kanske får mysteriet med Bröderna Djup sin slutgiltiga lösning där? Jag väntar och hoppas...
Citera
2002-12-07, 20:47
  #15
Medlem
Makthavarens avatar
...............
Citera
2002-12-09, 10:38
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
När man tar sig en stund och tänker efter, så kommer man på att Chockad, Beta och dom andra, faktiskt har (eller kommer att få?) RÖSTRÄTT! 8O Dvs dom är aktivt med och bestämmer över just DITT liv och hur det ska vara. Dom får vara med och fatta viktiga beslut som berör oss alla.
På en skala från 1-10, hur jävla mycket bevis är inte det för att demokrati inte kan fungerar? När lättlurade dumskallar ska vara med och styra över våra liv.

När dessa dårar (inga namn nu) inte ser Elvis på det lokala snabbköpet, så blir dom bortrövade av UFO:s eller avslöjar gigantiska världsomspännande konspirationer. (som alltid är onda per automatik)

Fascism, nu. Få tyst på dumskallarna.

Jag låter dock den här tråden vara kvar här inne på Debatt, bara så att alla kan se hur ett fåtal kan förvrida sinnet på ett flertal med hjälp av sagor och fabler.

Jasså du kläckte den ljusa idén alldeles själv...att jag och chockad kanske har rösträtt...och deltar i den politiska processen....duktigt....försök tänka mera....kanske du kan lyckas tänka flera normala tankar till sist... :idea:
Citera
2002-12-09, 10:52
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makthavaren
Jag förstår inte riktigt vad såna här konspirationsteoretiker vill, vad är målet? Varför inte bara konstatera att myndigheter alltid ljuger och starta ett uppror direkt, det känns så onödigt att gå omvägar för att ändra saker. Allt är skit, de flesta människor vet det.

Varför skulle inte konspirationsteoretiker få utbyta tankar och teorier?
Vi tycker att det är spännande och intressant.

Här finns många som går in för att tracka bögar, muslimer
och sossar. För mej är det ointressant om jag uttrycker mej milt.

Man vill gärja förbjuda åsikter man inte gillar...i demokratins namn liksom...för allas vårt bästa liksom...man blir bara så full i skratt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback