Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-05-20, 12:28
  #109
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Annars så vad fan var det för dvärg med mohikanfrilla och fula glasögon dom tog in i showen, vem i helvete är det där och visste inte vad jag skulle göra när han hoppade hopprep. Jaja lite underhållning vart det av det hela.
Eric Albarracin? Han är sjukt kul kille, var med en hel del i förra säsongen av TUF brazil. Har för mig att han är amerikan men har bott och tränat i brazilien jäkligt mycket. Vad jag förstår skall man inte luras av hans storlek, han var tydligt riktigt duktig brottare både för arizona state och armen. Nuförtiden är han väl andersons brottningstränare.
Citera
2014-05-20, 14:43
  #110
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Eric Albarracin? Han är sjukt kul kille, var med en hel del i förra säsongen av TUF brazil. Har för mig att han är amerikan men har bott och tränat i brazilien jäkligt mycket. Vad jag förstår skall man inte luras av hans storlek, han var tydligt riktigt duktig brottare både för arizona state och armen. Nuförtiden är han väl andersons brottningstränare.

Jag har helt missat den där killen, ska googla han och läsa på vad han är för lirare.

P.S dom där glasögonen med döskalle mellan ögon var fan inte snygga nånstans om man är äldre än 12 år
Citera
2014-05-25, 16:49
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Alltså, du och alla som är besvikna på att ha sett en låg sida hos Wand i TUF här -- är det verkligen så nytt? Visst, han låter jättefin när han maler på om hur värdefulla hans fans är för honom, men det är lite som med Andersons ödmjukhet; det känns inte så djupgående. Jag kommer att tänka på det där videoklippet när ett fan får en liten stund att sparras med Wanderlei, och Wand får spel för att han tycker killen tar i för mycket och tar ner honom och börjar gnp:a. Och alla i videokommentarerna backade Wand, som att han var en kung för att han "tryckte till den sopan"

Förväntade mig ingenting ärligt talat, jag har inte brytt mig så mycket om han som person utan kollat på fighterna mest. Och för de klippet så vet ja inte om du tränar mma/kampsport för så brukar en hård sparringsession kunna se ut.
Citera
2014-05-28, 13:25
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slimak
Vem e favoriten enligt er?

Även fast Cara de sapato e ganska liten tungviktare så tror jag han hittills e största favoriten bland tungviktarna. Hans meriter e grymma och han lever upp till dem. Ung kille som kan bli farlig i UFC (han blev 24år gammal förra månaden)
Vitor Miranda ser jävligt tuff ut också, nog bland de bästa stående fightern. Tävlat i bl.a K-1. Frågan är om hans groundgame är tillräckligt bra, De blir den avgörande faktorn.

Bland Mellanviktarna har jag inte bestämt mig än, men Lyoto såg stabil ut både stående och mark. Dessutom bra record på 12-0. Ismael de Jesus har väl en bra bakgrund, tränar i samma klubb som Barao och Aldo, men 34 bast och 10-4 record kommer från en förlust.

Går lite på känsla, tror vi kommer få en bättre bild inför semifinalerna
3/4 mycket imponerande
Citera
2014-05-28, 13:26
  #113
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slimak
Och för de klippet så vet ja inte om du tränar mma/kampsport för så brukar en hård sparringsession kunna se ut.
Jag tror du missförstod alldeles vad jag menade. Pröva att läsa igen.
Citera
2014-05-29, 00:42
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaaaaaaa
3/4 mycket imponerande

haha tack, vart lite impad själv
Citera
2014-06-02, 02:24
  #115
Medlem
Säsongens avslutning med Antonio Carlos Jr. och Warlley Alves som segrare, däremot är det som alltid svårt att säga hur väl de kommer göra och lyckas efter TUF i UFC på riktigt... Finns ju exempel på segrare som har fallerat totalt, och andra som lyckas rätt OK.

1 - 1 i segrar i viktklasser för Wanderlei och Sonnen .
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback