Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-21, 23:27
Bannlyst
Jag bor för närvarande i Stockholm och tycker att staden svämmas över av rasfrämlingar. Jag har inget emot om det är några utlänningar som har öppnat en pizzeria någonstans men nu när det går muslimer på gatorna och de verkligen strålar om de som att de vore bättre än andra och jag kan bara inte ta det. Antadligen för att man är skadad av jantelagen men jag kan verkligen inte ta att muslimer går omkring som att de vore bättre än andra. Märker inte ni av det?

Och sedan har jag blivit rånad, bespottad, kallad för svennesvin och misshandlad av svartskallar i mina dagar så jag mår dåligt bara jag ser invandrade svartskallar. Vissa invandrare är bättre än andra. Tex Asiater har jag inget problem med. De är väldigt lika oss svenskar.

Jag vill också flytta på grund av den höjda terrorrisken som är en direkt orsak av invandringen. Antingen är det Al Quida eller Knights Templar som är i farten. Även om jag håller på Knights Templar så vill jag inte komma i skottlinjen!.

Jag vill också flytta på grund av att det verkar som att ett tredje världskrig är på G och då är det osmart att bo i Stockholm.

Men nu till min fråga. Jag har alltså tänkt att flytta på allvar på grund av att jag mår dåligt när jag ser svartskallar.

Jag har hört att Gotland är svenskens sista fristad?

Men jag vill flytta Norr ut i Sverige. Man tänker sej ju att Norrland och Norrbotten och sameland ska vara blattefritt.

Vart kan jag flytta?

Jag vill ha en 1a eller 2a för högst 5000 i månaden och jag vill bo Norr över.

Vart kan man tänkas bo?
Senast redigerad av sverigeharfallit 2013-10-21 kl. 23:35.
Citera
2013-10-21, 23:38
Medlem
Ljusetskrafts avatar
Shit, va' jobbigt att du tänker så.

Ja kan säga så här. Om jag vore en "viking" skulle jag förmodligen känna samma sak. När man ser hur de kriminella håller på så blir jag själv så himla arg. Dock så måste jag verkligen be dig att tänka om.

Själv anser jag att vi invandrare som vill integreras och som vill vara en del av det svenska samhället ska tillsammans med er "vikingar" jobba för ett bättre land! Och jag tror verkligen att vi kan det!

Personligen så saknar jag Sverge så som det var för ca 20 år sedan, då kan jag tänka mig hur bättre det var 30-40 år sedan när man knappt låste huset.

MEN, tro mig, det är hur många "svartskallar" som helst som vill vara här och sköta sig även om de har andra religioner.
Citera
2013-10-21, 23:52
Bannlyst
Köp ett hus i en håla och bygg en bunker i form av en nergrävd container.

Gammal artikel, men så visande: http://www.aftonbladet.se/bostadinredning/article12336588.ab
http://www.prepper-resources.com/shipping-container-for-an-underground-bunker-every-preppers-fantasy/http://www.youtube.com/watch?v=poj_-vDaAHI
Citera
2013-10-21, 23:54
Medlem
Ljusetskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltid-i-blasvader
Du kan börja med att åka hem. Det blir en man mindre och ett steg närmare planen.

HA HA HA

Vi säger att jag åker hem då (fast jag är ju hemma ) Men du måste förstå att alla invandrare inte kommer att åka till sina respektive länder..... Sedan har du väldigt många svenska judar eller muslimer som redan är hemma. Vart ska de ta vägen???

Du får sluta drömma och var ärlig med dig själv, sluta upp med fantasierna..

Senast redigerad av Ljusetskraft 2013-10-21 kl. 23:57.
Citera
2013-10-21, 23:55
Medlem
PrimusPiluss avatar
Jag tror tyvärr hela landet är kört, själv bor jag i Mälardalen och det spelar ingen roll vart man kommer, babbar överallt. Jag gör mitt bästa för att undvika dessa, jag har valt ett yrke där jag mycket sällan träffar dem, valt skolor till kidsen utan babbar, undviker vissa butiker, köper sällan pizza, går sällan på krogen etc.
Citera
2013-10-21, 23:57
Medlem
NovaOculuss avatar
Gotland alt. Öland hade varit perfekt som den sista svenska enklaven i Nya Sverige. Vatten har alltid fungerat som en avskiljare mellan oss och fienden. Där kanske det sista slaget hålls?

Tar vi kontroll över bron så kontrollerar man ön, tror blattarna skyr vatten.

Annars fungerar Norrland p.g.a. kylan, dit flyttar de endast om de får värmebidrag och ytterligare subventioner.

Tror att levnadspriset är relativt lågt där ute.
Citera
2013-10-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit
Jag bor för närvarande i Stockholm och tycker att staden svämmas över av rasfrämlingar. Jag har inget emot om det är några utlänningar som har öppnat en pizzeria någonstans men nu när det går muslimer på gatorna och de verkligen strålar om de som att de vore bättre än andra och jag kan bara inte ta det. Antadligen för att man är skadad av jantelagen men jag kan verkligen inte ta att muslimer går omkring som att de vore bättre än andra. Märker inte ni av det?

Och sedan har jag blivit rånad, bespottad, kallad för svennesvin och misshandlad av svartskallar i mina dagar så jag mår dåligt bara jag ser invandrade svartskallar. Vissa invandrare är bättre än andra. Tex Asiater har jag inget problem med. De är väldigt lika oss svenskar.

Jag vill också flytta på grund av den höjda terrorrisken som är en direkt orsak av invandringen. Antingen är det Al Quida eller Knights Templar som är i farten. Även om jag håller på Knights Templar så vill jag inte komma i skottlinjen!.

Jag vill också flytta på grund av att det verkar som att ett tredje världskrig är på G och då är det osmart att bo i Stockholm.

Men nu till min fråga. Jag har alltså tänkt att flytta på allvar på grund av att jag mår dåligt när jag ser svartskallar.

Jag har hört att Gotland är svenskens sista fristad?

Men jag vill flytta Norr ut i Sverige. Man tänker sej ju att Norrland och Norrbotten och sameland ska vara blattefritt.

Vart kan jag flytta?

Jag vill ha en 1a eller 2a för högst 5000 i månaden och jag vill bo Norr över.

Vart kan man tänkas bo?

Gotland kan du glömma.

http://www.friatider.se/gotland-maste-tiodubbla-invandringen
Citera
2013-10-22, 00:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Svalbard är ett bra alternativ. Fri invandring men inga bidrag.
Där har du alternativen att jobba hårt, frysa ihjäl eller åka tillbaka hem.
Citera
2013-10-22, 00:26
Medlem
Jeffry122s avatar
Jag tror det här verkligen är någonting för dig ts.

http://channel.nationalgeographic.com/channel/doomsday-preppers/
Citera
2013-10-22, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetskraft
HA HA HA

Vi säger att jag åker hem då (fast jag är ju hemma ) Men du måste förstå att alla invandrare inte kommer att åka till sina respektive länder..... Sedan har du väldigt många svenska judar eller muslimer som redan är hemma. Vart ska de ta vägen???

Du får sluta drömma och var ärlig med dig själv, sluta upp med fantasierna..

Om du är hemma, varför har du bosnien land+flagga som avatar?
Citera
2013-10-22, 00:45
Öar är nog svaret. Ut i skärgården.. Svartmuskiga typer kan oftast inte simma vilket brukar roa mig på somrarna kring bad och bassänger.. Ljusterö? Eller andra öar längre norrut då..
Citera
2013-10-22, 00:50
Medlem
Fiolitos avatar
Citat:
Jag bor för närvarande i Stockholm och tycker att staden svämmas över av rasfrämlingar.

Citat:

Samer är alltså inte rasfrämlingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in