Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-28, 20:39
  #13
Avstängd
nopathys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werner Herzog
Denna kanske:

http://www.billigaarbetsklader.se/ko...534-c-647.aspx
Tack, har hittat den jag med men den är alldeles för dyr eftersom jag ska köpa två. Maxpris 400 tack <3<3
Citera
2013-10-29, 17:05
  #14
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Tack, har hittat den jag med men den är alldeles för dyr eftersom jag ska köpa två. Maxpris 400 tack <3<3

Hittade du något? <3<3
Citera
2013-10-29, 18:34
  #15
Avstängd
nopathys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Hittade du något? <3<3
Nej, köpte vit plastoverall typ, och gul sprejfärg. Tror du det går? Tänkte börja meka imorgon.
Citera
2013-10-29, 19:27
  #16
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Nej, köpte vit plastoverall typ, och gul sprejfärg. Tror du det går? Tänkte börja meka imorgon.

Ja, det borde funka. Förmodar att du ska ha det till Halloween?
Citera
2013-10-29, 22:21
  #17
Avstängd
nopathys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Ja, det borde funka. Förmodar att du ska ha det till Halloween?
Ja exakt. Hur reagerar sprejfärg på t.ex. tyg och plast? Stelnar det, lossnar det osv?
Citera
2013-10-29, 22:24
  #18
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Ja exakt. Hur reagerar sprejfärg på t.ex. tyg och plast? Stelnar det, lossnar det osv?

Jag vet faktiskt inte, beror väl på plast. Känns som att det lossnar ganska lätt?
Citera
2013-10-30, 14:38
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
MÅSTE HA LÄNK TILL DENNA SORTS OVERALL. Behöver 2 exemplar. Det finns en perfekt version på roligaprylar.se (http://www.roligaprylar.se/Brainiac-...raddraekt.html) men det finns endast ett ex i lager.

Tack så mycket, måste ha innan fredag så det är brottom. Tro mig, jag har googlat på Kemiutrustning, Kemioveraller, Gul skyddsdräkt, Målarkläder, arbetsoverall, gul overall, overaller, ALLT, men hittar inte!

Kolla www.grolls.se (kika i deras onlinekatalog) Hittade min där för ~200:- Dem har butiker lite överallt i hela landet.
Citera
2018-03-11, 20:09
  #20
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Sammanfogat några trådar om samma ämne.

/Mod

Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback