Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-03, 10:36
  #13
Medlem
Hitmens rör sig oftast i kriminella kretsar där dom får jobb och lägger självklart inte upp annonser på internet
Dom hitmens som privatpersoner i tex Usa ofta anlitar är egentligen poliser som jobbar undercover.
Citera
2014-09-03, 11:25
  #14
Medlem
DallasSkullss avatar
Bit coin, fan ska hitta på en egen valuta...den ska heta Hit coin och kommer vara lika verklig som dessa proffs
Citera
2014-09-03, 17:52
  #15
Medlem
SYLLDs avatar
Kan man fråga efter sampel tror ni ?
Citera
2014-09-03, 17:59
  #16
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYLLD
Kan man fråga efter sampel tror ni ?

Jag tror du har frågat efter nog med sample i ditt liv.

Sidorna kan ju va äkta, men jag skulle inte tro det.
Citera
2014-09-03, 18:46
  #17
Medlem
SYLLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Jag tror du har frågat efter nog med sample i ditt liv.

Sidorna kan ju va äkta, men jag skulle inte tro det.

Skulle aldrig skriva mitt namn eller lätta på min rigorösa säkerhet.
Skojade också.
Citera
2014-09-03, 20:43
  #18
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYLLD
Skulle aldrig skriva mitt namn eller lätta på min rigorösa säkerhet.
Skojade också.

Jag förstod att du skojade. Men erkänn, jag var spot on
Citera
2014-09-04, 00:46
  #19
Avstängd
På den gamla goda tiden gick man bara ut på www.gangland.se (eller nåt liknande). Där var det inget trams med Tor. En tusing och ett par tubsockar till Raffa bara så var ens fiende på listan.
Citera
2014-09-04, 10:02
  #20
Medlem
SYLLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Jag förstod att du skojade. Men erkänn, jag var spot on

Fått 1 sample sen 2004 då jag börja använda FB
Citera
2014-09-05, 13:57
  #21
Medlem
Man kan ju tycka, att det borde vara lätt för polis att sätta fast de som annonserar på detta sätt. Bara att utge sig för att vara en, som vill leja en mördare, komma till ett möte med kroppsmikrofon, och sedan gripa personen för förberedelse till mord eller liknande. De, som annonserar på det här sättet, lär visst även erbjuda sig att komma till ett personligt möte - det handlar alltså inte enbart om att överföra en massa pengar i bitcoins, även om det nog finns sådana "mördare" också, vilka dock nog endast är bedragare och inget annat.

Jag har dock aldrig läst om någon, som gripits för att ha erbjudit denna tjänst. Kanske polisen anser det hela alltför oseriöst och därmed ointressant? Just själva idén, att erbjuda denna typ av tjänst, framstår ju som alltför riskabel och rentav korkad. En seriös hit man annonserar inte, utan svarar på annonser eller blir kontaktad på annat sätt.
Citera
2014-09-05, 14:05
  #22
Medlem
Någon som vill ta en skärmdump på sidorna så man får se hur de ser ut?
Citera
2014-09-05, 14:13
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Någon som vill ta en skärmdump på sidorna så man får se hur de ser ut?

Jag har tyvärr inte den möjligheten, men har läst i en bok, som bl. a. tar upp ämnet. Där fanns sidorna avbildade, jämte andra obskyra sidor - och de såg seriösa ut, dock var infon väldigt kortfattad. Men sidornas utseende säger ju egentligen inget om verksamhetens seriositet.
__________________
Senast redigerad av intePK14 2014-09-05 kl. 14:13. Anledning: skrivfel
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback