Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-03, 23:12
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Har en vän som började krampa 10min efter intag av ca 0.2mg subutex. Nu hade snubben iofs avtändning från ett flertal dagars tramadol intag också...men han hade inte tagit något denna dag innan jag bjöd på en lina för att lindra at`n.


Hur är det möjligt? Efter dagar av trambruk ? Du menar inte månader och gått cold turkey ? Sub är inte anledningen att kramp kom utan det är avtändningen som gör det. Det enda du ska ta om du ska sluta med tram är lyrica. Höjer tröskeln och tar bort at helt och hållet. Dock väldigt beroendeframkallkande så ta det endast 1 vecka i streck.

Sen personen punkliv. Om du påstår att en kunnig lärt dig det där så är du väldigt okunnig för spasmer har ingenting med anfall att göra.
2018-11-03, 23:14
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
Kommer aldrig ihåg det. Kan vara på soffan, eller på en stol. Det enda jag vet är att det är det sista jag brukar komma ihåg vid mina överdoser. Och då räknar jag med de som jag blivit intagen för. Men jag tror jag har gjort många överdoser och blivit medvetslös hemma, det är ett underbart tillstånd de 10 minuterna eller vad det är innan man tuppar av, man är i Shangri-La. Oeskrivligt.

Mycket bättre än en vanlig high. Det är som attt komma till himmelen fastän du vet att du kommer att kanske dö, men just det spelar ingen som helst roll heller. Du är ensam lycklig, totalt utmattad, och du kan inte se, verkligenheten är suddig, och allt är tröga mjuka moln bara. Lycklig i ensamheten, vad den än för dig... Och så är trött/sömna och på ett obeskrivligt skönt sätt. Och det står helt stilla i huvudet, inte en endaste tanken, och kommer det någon, så är det typ 1/minut. Haha. Sista gången jag sov dvs igår var jag där....

Nä, nu ska jag sova. Har tagit kanske tagit 10 fm och 60mg stess, 15mg zopiklon,
50mg propavan. Så nu ska jag somna in till musik...


Herregud. Dags att lägga ner kanske eller du bryr dig inte om nära och kära? Du är ett sjukt dåligt omdöme som skriver på sättet du gör. Skärpning
2018-11-03, 23:19
  #27
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden är 5 år gammal och låses, fortsätt i (FB) FAQ: Buprenorfin (info om Subutex, Temgesic, etc) ./mod
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback