Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-12, 15:55
  #385
Medlem
meas19s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18867187.ab
Citera
2014-05-12, 16:03
  #386
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18867187.ab
Citat:
Han stod i kö på grillkiosken hemma i Tensta den *20 oktober förra året när skott*en träffade honom och flera personer.
– Jag var på fel plats vid fel tillfälle har polisen sagt, *säger Mohamed, 23,
I dag är han bostadslös och beroende av sina vänner och sin familj för att klara sig.
Mohamed opererades i drygt tio timmar kvällen han kom in. Därefter följde ytterligare tio operationer och det var länge osäkert ifall han skulle överleva.
– Läkarna sa att jag klarade mig tack vare att de amputerade mitt högra ben.

Var han helt oskyldig? Isf är det synd om honom
Citera
2014-05-14, 14:21
  #387
Medlem
Någon som kan få tag på FUP ?
Citera
2014-07-06, 20:19
  #388
Medlem
Den enda misstänkta för skjutningen e nu släppt. Mik* J*suf (*=o).

MR N
Citera
2014-07-06, 21:20
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD
Den enda misstänkta för skjutningen e nu släppt. Mik* J*suf (*=o).

MR N


Provar igen, är Josuf neger? Fråga nr2: är någon av de inblandade svenskar?
Citera
2014-07-06, 22:40
  #390
Medlem
Balkan-Kings avatar
Ingen sidder frihedsberøved for denne vansinedåd? Helt utrolig retsystem Sverige har, perfekt anpassat til 60'er raggabråk.
Citera
2014-07-07, 10:31
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Provar igen, är Josuf neger? Fråga nr2: är någon av de inblandade svenskar?
Svarar igen. Han e ifrån etiopien/eritrea eller nåt liknande. De flesta kunderna var svenska.

MR N
Citera
2017-07-07, 21:50
  #392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Baserar det endast på att hon blev släppt iprincip direkt. Det betyder att hon berättade vad hon vet och gjorde polisen nöjd (eller så tog snubben på sig hela skulden direkt). Hon hade trotsallt vapen och droger hemma hos sig, och om hon hade hållt käften (som den andra bruden gör) så hade hon också blivit häktad. Inget dåligt med det hon gjorde rätt ur hennes perspektiv, men det kan tyvärr ge problem sen.

Jag hoppas verkligen att killarna fattar att hon inte är kriminell och inte använder det emot henne när de kommer ut. Men man vet fan aldrig med såna här jävla råttor.

Andra bruden däremot kan jag lova kommer visa sig vara mer ghetto än snubbarna i den här soppan. Hon har mer att bevisa och verkar vilja leva det livet. Det skulle inte förvåna mig det minsta om hon inte säger ett jävla skit medans snubbarna golar ner varandra. Hoppas någon lägger ut förhören i tråden när de finns tillgängliga.
Aa. Instämmer. Sara jasim är värsta ghetto bruden. Hoppat från snubbe till snubbe inom lejonen ,och slutade med att hon var flickvän till Ahmed, samme ahmed som dödade Al1 nan1 ii blackeberg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback