Ska nog köpa lite av denna från RClab nästa vecka, lämnar omdöme om jag prövar. Verkar va en rätt potent cannabinoid? någon som har lite mer koll på det med affiniteten för CB1 och CB2? är ju det som gör cannabinoiderna/strains olika trots liknande karaktär.
köpte det från rclab, tycker det va rätt likt sts-135. Fast lite potentare, rekomederas att testa till er som är nyfikna! Har inte rökt det mer än 2 gånger än men än så länge så gillar jag det
köpte det från rclab, tycker det va rätt likt sts-135. Fast lite potentare, rekomederas att testa till er som är nyfikna! Har inte rökt det mer än 2 gånger än men än så länge så gillar jag det
Mycket soft. Är van. Mest likt Cannabis. Absolut bäst av alla kems och jag har testat 5f-akb48, sts, fubinaca, apinaca, 5f-jwh018-n och 5f-ab-pinaca. Inget har ens i närheten varit lika likt cannabis. Mjukt, lent och skönt rus. Sitter medellänge och ruset är koncentrerat till skallen men man mår riktigt bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!