Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-21, 22:41
  #637
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Inlägg 2, nice work

Tips; ligg lågt, läs och lär, SEN kan du börja posta (och börja då inte med att angripa de som redan postar).
Bara i all välmening, alltså, puss (och ignore)


Du inser hur mycket du säger emot dig själv i det här inlägget va? H*n har varit reggad sen Okt 2011...

Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Flickan har väl dykt upp nånstans gråtande så har de väl tagit hand om henne tills de hittar hennes föräldrar. Sen har väl originalföräldrarna gett fan i sin dotter. Så blev hon kvar hos zigenarna. Konstigare än så är det inte. Men man kan inte skuldbelägga någon som försökt hjälpa till och gjort så gott de kunnat. Ok hon har väl kanske fått hjälpa till lite men en en slav är det inte fråga om. En 4 årig slav, va ska man med det till? Hon bara äter o skiter i byxorna hela tiden. Zigenare rövar inte bort några barn. Det där e gamla sagor och legender. Jag förstår att ni inte känner en enda zigenare och att allt ni vet om zigenare är från media o skrönor. Zigenare e sköna människor som verkligen inte skiter i dig om du ber om hjälp.

På vilket sätt menar du att MSM svartmålar zigenare?
Tror du påriktigt att alla zigenare är "sköna" och välvilliga människor?
hur ofta har missbrukare tid,ork och framförallt råd med att ta hand om föräldralösa barn,
det kan knappt ta hand om sig själva.
Finns det inga fall dokumenterade där zigenare har "rövat bort" aka kidnappat barn?
Hur många Zigenare känner du?
__________________
Senast redigerad av Tjack-i-starkol 2013-10-21 kl. 22:47.
Citera
2013-10-21, 22:48
  #638
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Flickan har väl dykt upp nånstans gråtande så har de väl tagit hand om henne tills de hittar hennes föräldrar. Sen har väl originalföräldrarna gett fan i sin dotter. Så blev hon kvar hos zigenarna. Konstigare än så är det inte. Men man kan inte skuldbelägga någon som försökt hjälpa till och gjort så gott de kunnat. Ok hon har väl kanske fått hjälpa till lite men en en slav är det inte fråga om. En 4 årig slav, va ska man med det till? Hon bara äter o skiter i byxorna hela tiden. Zigenare rövar inte bort några barn. Det där e gamla sagor och legender. Jag förstår att ni inte känner en enda zigenare och att allt ni vet om zigenare är från media o skrönor. Zigenare e sköna människor som verkligen inte skiter i dig om du ber om hjälp.

För du tror att man stjäl en 16-åring och bara "plopp" gör om till stöldmaskin? Jo du. Det ska böjas i tid.

Och hur skulle man få reda på nåt om Z från media? Allvarligt? Från miljöpartister. Har du läst en tidning senaste decennierna? Eller lyssnat på sveriges radio? Nädu, du kan förfäras och inse att folk faktiskt fått en god del av sin världsbild från verkligheten, och den är inte så snygg.
Citera
2013-10-21, 22:54
  #639
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Grekiska polisen har släppt bilder idag på flickans kidnappare (större bilder):

http://ww4.hdnux.com/photos/24/31/56.../1608x1151.jpg
http://ww3.hdnux.com/photos/24/31/56.../1608x1998.jpg
http://ww2.hdnux.com/photos/24/31/56.../1608x1884.jpg

Söte jesus! Hur har dessa apliknande individer kunnat släpa runt på barnet i flera år utan någon reagerat? Alla som sett dem tillsammans måste ju fattat att något var galet. Och vilka praktexempel av avskraps zigisar de ser ut att vara.
__________________
Senast redigerad av Studsboll 2013-10-21 kl. 22:58.
Citera
2013-10-21, 22:59
  #640
Medlem
LucioFontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladaross
Du är så jäkla löjlig.. Spelar på känslor att "hon dök upp gråtandes"... var det också "med hennes kattunge och de båda skakade för att de frös", snyft snyft

De försöker inte hjälpa till, de tog henne eftersom de kunde tjäna pengar på henne. Det du inte fattar är att de "sköna" tattare som hjälper dig när du ber om hjälp gör det för att de kan och kommer att utnyttja dig för sin egen vinning...

Jag kan garantera att du är en av de idioter som ger pengar till de stackars, förfrusna och missförstådda zigenarna som tigger för att leva en dag till på gatan

Låt mig gissa, du har vuxit upp i ett medelsvensson hem och bara träffat sköna blattar och tattar på torget som säljer frukt och grönt... jäkligt softa typer du vet


Nope! Där gissa du fel du! Hade du växt upp med en farmor som var zigensk spådam så hade du blivit en bättre människokännare och lärt dig o gissa lite mer precist.
Citera
2013-10-21, 23:04
  #641
Medlem
LucioFontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Söte jesus! Hur har dessa apliknande individer kunnat släpa runt på barnet i flera år utan någon reagerat? Alla som sett dem tillsammans måste ju fattat att något var galet. Och vilka praktexempel av avskraps zigisar de ser ut att vara.

Snubben e lite lik en av bröderna In*rosso. Hehe!
Citera
2013-10-21, 23:11
  #642
Medlem
LucioFontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaterNoster777
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...community.html





OJ DÅ! Nu ska flashbackarna som inte litar på gammelmedia helt plötsligt citera skräpjournalistik. Jävla patetiska rasist töntar. Det e ju trams fattar du väl. Sen att det är grekisk polis som utreder detta ärendet det är ju jätte seriöst. Värre korrupt polistat får man ju leta efter. Undrar va grekerna har i kikarn några miljarder i EU-hjälp. Gamiso malaka!
Citera
2013-10-21, 23:17
  #643
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Jag håller med om att det är synd att kollektivt straffa romer för sådana här saker. Vi borde vara bättre på att göra skillnad. Vissa romer lever ett normalt svenssonliv och har anpassat sig bra till det samhälle vi alla lever i.

Däremot vet jag inte vad man ska säga om de romer som ännu lever inom en kriminell utanförkultur och som faktiskt retar gallfeber på hela samhället överallt där de drar runt.
Om dessa skötsamma romer (som jag vet finns) satte lite press på sina egna istället för att komma med bortförklaringar...
Citera
2013-10-21, 23:17
  #644
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VLAD0
Bara en idiot eller grekisk polis kan tro att hon är skandinav. Jag gissar på Ukraina.

Är det bara jag som tycker hon ser typiskt finsk ut på nåt vis? Nåt med ögonen.
Citera
2013-10-21, 23:19
  #645
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Bild på "föräldrarna".
http://m.imgur.com/rQTBgnb

Omg lolz
Citera
2013-10-21, 23:21
  #646
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
OJ DÅ! Nu ska flashbackarna som inte litar på gammelmedia helt plötsligt citera skräpjournalistik. Jävla patetiska rasist töntar. Det e ju trams fattar du väl. Sen att det är grekisk polis som utreder detta ärendet det är ju jätte seriöst. Värre korrupt polistat får man ju leta efter. Undrar va grekerna har i kikarn några miljarder i EU-hjälp. Gamiso malaka!


Finns många stater som är värre än Grekland när det gäller korruption, inte i EU kanske men vilken poliskår tycker du skulle utreda fallet? Sen vet jag inte om jag håller med dig om att Grekland skulle vara någon polisstat. Sen undrar jag lite vad du menar med att grekerna skulle ha några miljarder från EU i kikaren, hur skulle det gå till?

Men att Dailymail är skräp det är du rätt i
Citera
2013-10-21, 23:35
  #647
Medlem
LucioFontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol


På vilket sätt menar du att MSM svartmålar zigenare?
Tror du påriktigt att alla zigenare är "sköna" och välvilliga människor?
hur ofta har missbrukare tid,ork och framförallt råd med att ta hand om föräldralösa barn,
det kan knappt ta hand om sig själva.
Finns det inga fall dokumenterade där zigenare har "rövat bort" aka kidnappat barn?
Hur många Zigenare känner du?

Du verkar förvirrad? Vadå tror? Jag e inte nån jävla troende. Jag vet av egen erfarenhet med reservation för att det självklart inte gäller alla. Precis som det finns finns galningar inom svenskarna finns det även det inom andra kulturella grupper. Sen blandar du in missbrukare, ork o råd, uppenbarlig förbarmade de sig över flickan trots att det inte hade råd enligt dig. Men så mycket som dom snor o säljer människor och rövar pensionärer så har de nog råd iallafall din jävla dummerjöns. De klarar nog av o ta hand om sig bättre än va du gör och utan socialbyran som du beronde av.
Citera
2013-10-21, 23:39
  #648
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Du verkar förvirrad? Vadå tror? Jag e inte nån jävla troende. Jag vet av egen erfarenhet med reservation för att det självklart inte gäller alla. Precis som det finns finns galningar inom svenskarna finns det även det inom andra kulturella grupper. Sen blandar du in missbrukare, ork o råd, uppenbarlig förbarmade de sig över flickan trots att det inte hade råd enligt dig. Men så mycket som dom snor o säljer människor och rövar pensionärer så har de nog råd iallafall din jävla dummerjöns. De klarar nog av o ta hand om sig bättre än va du gör och utan socialbyran som du beronde av.


Att rapa upp massa ovidkommande personangrepp gagnar dig inte och för inte debatten framåt.

På vilket sätt har det "uppenbarligen förbarmat sig över flickan"
På vilka grunder bedömer du att dessa personer kan ta hand om sig själva bättre än jag gör?
Vet du hur mycket de hade i bidrag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback