Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-17, 22:38
  #1
Medlem
HumpingDogs avatar
Märklig händelse och klumpig ambulansman. Inte helt omöjligt att mannen talar sanning men synnerligen klantigt i så fall. Ljuger han är det ännu värre.

http://www.expressen.se/kvp/valdtog-...ansen--atalas/

Edit

Blev lite lurad av Expressen. det hände i Norge men sjukt ändå.
__________________
Senast redigerad av HumpingDog 2013-10-17 kl. 22:45.
Citera
2013-10-17, 22:42
  #2
Medlem
Shuffless avatar
Fyfan, våldta en 17 årig tös som är kraftigt berusad...
Citera
2013-10-17, 22:43
  #3
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Nu åtalas vårdaren för övergreppet men hävdar själv att flickan var med på det

Hur in i helvete dum kan man vara? Sanslöst.

Att han sedan sa upp sig tycker jag inte heller klingar speciellt bra.
__________________
Senast redigerad av Hoyler 2013-10-17 kl. 22:45.
Citera
2013-10-17, 22:46
  #4
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
http://www.expressen.se/kvp/valdtog-17-aringen-i-ambulansen--atalas/[/url]

Talar han sanning så är det inte bara klantigt (det är våldtäkt).
Citera
2013-10-17, 22:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Hur in i helvete dum kan man vara? Sanslöst.

Att han sedan sa upp sig tycker jag inte heller klingar speciellt bra.


Inte SÅ dum.. Det råder väl inget tvivel om att flickan var i hjälplöst tillstånd i detta fall?

Herregud vilken mardröm. Ska man inte kunna lita på någon mera: taxichauförer, ambulandspersonal, sjukvårdspersonal.. huhuh..
Citera
2013-10-17, 22:51
  #6
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Inte SÅ dum.. Det råder väl inget tvivel om att flickan var i hjälplöst tillstånd i detta fall?

Herregud vilken mardröm. Ska man inte kunna lita på någon mera: taxichauförer, ambulandspersonal, sjukvårdspersonal.. huhuh..

Kanske inte, får försöka igen:

Hur in i helvete sjuk kan man vara? Spelar ingen roll om hon skulle "vara med" på det, har folk inga moraliska spärrar längre?
Citera
2013-10-17, 22:54
  #7
Medlem
är ledsen hur världen har blivit nu mera...jag vet hur det är att va med om sjuka saker så säger att alla där ute som tänker med kuken utan spärrar borde hugga av sin kuk. fyfan!
Citera
2013-10-17, 23:01
  #8
Medlem
Stessads avatar
Psykfall det finns. Han lär ju iaf inte få jobba med människor igen när han blivit dömd sexbrottsling.
Citera
2013-10-17, 23:48
  #9
Medlem
Blaze.s avatar
Vilken sjuk jävel. Vad mer kan man diskutera? En sliskig sjuk ambulansman kåtar upp sig och tar tillfället i akt när han ser att den snygge 17 åringen ligga och svamla massa skit på båren. Kan tänka mig att han äcklar sig och säger saker som "Nu tar jag av dig kläderna här gumman, det går väll bra?" "Nu kommer det sticka till lite där nere gumman". Och hon vet väll inte ens vad hon svarar på utan svamlar kanske "okej" eftersom hon inte är i medvetandet. Idioten vet ju att han bryter mot reglen mot tjänsteman och patient men tänker väll att hon förhoppningsvis inte kommer komma ihåg något. Otäck jävel...
__________________
Senast redigerad av Blaze. 2013-10-17 kl. 23:51.
Citera
2013-10-17, 23:54
  #10
Medlem
Secreto10s avatar
Fyfan vilken historia, Hur gammal är han? Ja förstår inte, va har de för betydelser om hon var med på det, hon va ju så pass berusad att hon behövde vård, när man är berusad tänker man inte klart och kanske säger saker som snurrar i skallen??

Hon kanske låg där på britsen och tänkte på nån/sin kille eller något, mumlade något om att vilja ha sex, fort som fan drog han fram ballen och pumpa på..
Citera
2013-10-18, 00:05
  #11
Medlem
Mina fördomar säger mig att ambulanssjukvårdaren inte var en etniskt dansk sådan.

Kan man inte få reda på mer om detta fall någonstans?

Edit:
Han hade arbetat som ambulanssjukvårdare i en månad.

http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/S.../17/075932.htm
__________________
Senast redigerad av obama-bin-laden 2013-10-18 kl. 00:11.
Citera
2013-10-18, 00:13
  #12
Avstängd
Hade han inte en kollega? Jobbar dessa själv nuförtiden?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback