• 1
  • 2
2013-10-17, 21:52
Medlem
tja ska prova min första ot kur 40/50 och funderar över det är med att deffa efter kuren?
hur lång tid bör jag vänta med deffen?
eller kan man hoppa på deffen rätt så snabbt efter kuren ≈1-2 månad?
hur är det med clenbuterol är det tillräckligt muskel bevarande för att hoppa på deffen efter kuren?
jag vet att ot är en "mild" Oral kur men jämförelse med clenbuterol hur farligt är det?
jag vill häldst vara säker på clenbuterol innan jag provat

tacksam för svar, ni kan skriva privat om ni känner för det
/// tack
Citera
2013-10-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatispojken
tja ska prova min första ot kur 40/50 och funderar över det är med att deffa efter kuren?
hur är det med clenbuterol är det tillräckligt muskel bevarande för att hoppa på deffen efter kuren?
jag vet att ot är en "mild" Oral kur men jämförelse med clenbuterol hur farligt är det?

/// tack

Läs INNAN! Ser du hittat nybörjaretråden sen inom sin tid, men läs innan... så onödiga trådstarter.

Det är givetvis bättre att deffa under kur för att behålla massa. Clen är styggt mot hjärtat, bra mycket värre än OT
Citera
2013-10-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Läs INNAN! Ser du hittat nybörjaretråden sen inom sin tid, men läs innan... så onödiga trådstarter.

Det är givetvis bättre att deffa under kur för att behålla massa. Clen är styggt mot hjärtat, bra mycket värre än OT

OT kan vara oerhört styggt mot blodfetterna vilket är styggt mot hjärtat det med.

Mvh
Citera
2013-10-18, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
OT kan vara oerhört styggt mot blodfetterna vilket är styggt mot hjärtat det med.

Mvh

Blandar du inte ihop OT med win nu?
Citera
2013-10-18, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Blandar du inte ihop OT med win nu?

Nix. Givetvis är winstrol värre men när jag kollade mina värden på OT var de riktigt dåliga.

Mvh
Citera
2013-10-18, 09:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

/// tack

I mina ögon är clen rävgift. Blev stirrig som själve fan av det. Fast visst får man effekt på styrka och uthållighet. Mitt tips hade varit en kort kur där du lägger på dig massa och sedan vila, och en kort kur innan sommaren igen då du bränner fett. Injekt är mycket mildare än tabletter.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2013-10-18 kl. 09:13.
Citera
2013-10-18, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
I mina ögon är clen rävgift. Blev stirrig som själve fan av det. Fast visst får man effekt på styrka och uthållighet. Mitt tips hade varit en kort kur där du lägger på dig massa och sedan vila, och en kort kur innan sommaren igen då du bränner fett. Injekt är mycket mildare än tabletter.

kort kur ot och kort kur ot+clen innan sommaren?
resultat mässigt på ot kuren skulle väl inte kunna få något speciellt mycket massa om jag korta ner och inte höjer intaget?

vet att injekt är bättre men jag känner att jag inte vill gå så långt med "hjälpmedel" vill häldst prova på något mildt som första
men om clen är rävgift som jag du säger kanske det är säkrare att sikta på deff sent 2014 utan att clen
Citera
2013-10-18, 11:57
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
resultat mässigt på ot kuren skulle väl inte kunna få något speciellt mycket massa om jag korta ner och inte höjer intaget?

vet att injekt är bättre men jag känner att jag inte vill gå så långt med "hjälpmedel" vill häldst prova på något mildt som första
men om clen är rävgift som jag du säger kanske det är säkrare att sikta på deff sent 2014 utan att clen

På vilket sätt är ot o clen mildare än testo?
Citera
2013-10-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
På vilket sätt är ot o clen mildare än testo?

vill inte ta sprutor
Citera
2013-10-18, 13:58
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Clen är INTE milt. Skippa clen. Vad du behöver på en diet är att äta rätt och röra på dig. Steroider hjälper dig att behålla musklerna.
Citera
2013-10-18, 14:05
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
vill inte ta sprutor

skriv det då!!! ot clen är rätt stygga prepp.. ot sägs ofta vara rätt milt. vet inte om jag håller med då man ska upp på minst 40mg. många använder 60-80 mg! men då kan sides bli rätt tuffa helt plötsligt!

skulle valt 20-30mg dboll alla dagar i veckan före ot.

blodfetter har jag hört folk som fått dåliga värden på. själv så hade jag problem med att om jag fick ett sår va det ett helvete att få det sluta blöda! vore inte kul o behöva åka in på en akut operation när man är på ot kan jag säga!

clen är också rena giftet..

som ovan säger lär dej träna o deffa rent innan du ska på
Citera
2013-10-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
skriv det då!!! ot clen är rätt stygga prepp.. ot sägs ofta vara rätt milt. vet inte om jag håller med då man ska upp på minst 40mg. många använder 60-80 mg! men då kan sides bli rätt tuffa helt plötsligt!

skulle valt 20-30mg dboll alla dagar i veckan före ot.

blodfetter har jag hört folk som fått dåliga värden på. själv så hade jag problem med att om jag fick ett sår va det ett helvete att få det sluta blöda! vore inte kul o behöva åka in på en akut operation när man är på ot kan jag säga!

clen är också rena giftet..

som ovan säger lär dej träna o deffa rent innan du ska på

oj a trodde jag skrev det i första texten att jag inte ville ha någe sprutor.
jag kan klara mig bra utan clen då har deffat 3 gånger tidigare utan hjälp
har läst att testot är väldigt lågt efter en ot kur så jag tänkte att det inte skulle vara så bra att deffa
efter kuren utan hjälp för att behålla musklerna nu när jag skulle häldst vilja deffa klart till sommaren och ha testo nivåerna till ≈normalt värde
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in