Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-23, 22:45
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
undrar varför det släppte när jag ju var hemma i princip? Gick som sagt ej att hålla emot.

Ditt undermedvetna kanske slappnade av eftersom du hade lyckats ta dig hem.
Citera
2019-02-28, 10:38
  #338
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
En gång, en jäkla tur hade jag att min dåvarande flickvän inte var hemma.

Året var 2007 och jag var 28 år gammal, och jag var magsjuk, riktigt ordentligt magsjuk.

Jag spydde som en gris, men var inte lös i magen, trodde jag..

När jag så ligger i sängen och ska släppa en fis så är katastrofen ett faktum.

Hela jävla lakanet och sängöverkastet fullt med diarré, men på något sätt hade jag sinnesnärvaro nog att genast vräka ned dom besudlade sängkläderna på golvet så jag inte även besudlade madrassen. Hade jag tvingats kasta och byta den hade det hela blivit svårare att mörka för min dåvarande sambo.

Kastade både täcke, lakan, överkast. Flickvännen frågade senare vart just det överkastet hade tagit vägen. Jag hade ingen aning, "måste försvunnit i tvättstugan på något sätt"..
__________________
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2019-02-28 kl. 10:51.
Citera
2019-03-06, 15:53
  #339
Medlem
Har väl aldrig skitit i byxorna i den bemärkelsen, men när jag gick hem från skolan i 11 års ålder en dag, så kände jag hur det började trycka utav helvete, insåg att jag hade ca 10 minuter hem. Efter en lång promenad med många stopp till att nypa åt arslet för att lugna ner skiten så har jag äntligen 50 meter kvar. Då jag bor nästan ute i skogen så kan man ju säga att jag hade någorlunda tur, för till sist så kände jag att det inte gick att hålla inne det mer. Kastar mig in bakom ett träd, ner med byxor och kallingar, lutar mig bakåt samtidigt som jag känner hur det bara skjuter ur röven på mig, men jag klarade kläderna iallafall och fortsatte sedan promenaden hem med bajset smetandes mellan skinkorna.

Nu i fjolas så hade jag varit uppe i Falköping med lastbilen en hel dag och var sedan på väg hem. Känner plötsligt hur det bubblar till i magen, en fis på väg ut, smyger ut den ifall det skulle vara något mer, stanken slog mig i ansiktet som en rak höger, och då förstod jag att det inte stod rätt till i magen, och att det snart kommer mer. Känner att et börjar trycka och jag gasar på och kör som en dåre, ser en McDonalds-skylt och tänker att där dörnar jag in. I rondelljäveln kommer en bil med full karreta så jag fick ju bromsa, rätt hårt också, i samband med inbromsningen och att jag nästan låg över ratten (tagit av mig bältet i förberedande syfte), då öppnas rövhålet och det tog sig ut en tesked vätska. Halvspringer in på McDonalds och bort till dass, ner med byxorna och sprutlackerade hela holken. Kollade kallingarna, givetvis låg där en sträng gulbrun sörja, kollade om mina varselbyxor klarat sig men nädå, det var en fläck även på utsidan. Blötte ner papper och tvättade ur arslet så gott som möjligt. Snodde en plastpåse från papperskorgen att lägga kalsongerna i, tvättade ur dom i handfatet först. Sefan tog jag på mig nya kallingar i lastbilen och mina privatbyxor och for hem och duschade.
Citera
2019-03-20, 11:24
  #340
Medlem
Ett antal gånger när man haft diarre.

Var påväg till en fest och vi stannade bilen för att kissa. Precis när jag ska trycka ut kisset så forsar det bajs rakt i kallingarna. Får panik men låtsas som ingenting och vi alla 5 sätter oss i bilen igen, nu känner jag att det rinner ner sörja längst benen men jag håller masken och drar ner rutan för att dölja lukt.

Väl framme går jag lite bakom alla för att det inte ska märkas och när vi kommer in så frågar jag om toa direkt. Höll masken jävligt bra måste jag säga och ingen märkte något.

En annan gång mitt på stan sket jag ner mig totalt och sprang in i en hiss, tog av mig byxorna och kallingarna och satt på huk och torkade arslet med de nerbajsade kallingarna. Om någon hade kommit in i hissen då hade det blivit lite pinsamt.
__________________
Senast redigerad av Diablitozastava 2019-03-20 kl. 11:28.
Citera
2019-03-20, 11:44
  #341
Medlem
Punklivs avatar
För ungefär en vecka sedan ringde en kompis mig på morgonen och frågade om han kunde komma förbi på en kaffe, vilket jag tyckte lät riktigt trevligt. Jag låg då i sängen och hade lite ont i magen och fes väldigt mycket, som jag brukar göra om morgnarna.

Jag klev då upp ur sängen och styrde stegen mot toaletten, men bestämde mig för att brygga kaffet först eftersom jag är en riktig långskitare. När jag står där, och fipplar med bryggaren, känner jag en ny fis på g. Jag trycker lite lätt och märker direkt att det varken kändes eller lät som en fjärt... Jag vänder mig då om och ja, visst ligger det skit på golvet - med ganska rejäl spridning. Förstår inte hur dock, för jag hade kalsonger på mig, men ja, det hittade ut.
Citera
2019-03-21, 16:12
  #342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
För ungefär en vecka sedan ringde en kompis mig på morgonen och frågade om han kunde komma förbi på en kaffe, vilket jag tyckte lät riktigt trevligt. Jag låg då i sängen och hade lite ont i magen och fes väldigt mycket, som jag brukar göra om morgnarna.

Jag klev då upp ur sängen och styrde stegen mot toaletten, men bestämde mig för att brygga kaffet först eftersom jag är en riktig långskitare. När jag står där, och fipplar med bryggaren, känner jag en ny fis på g. Jag trycker lite lätt och märker direkt att det varken kändes eller lät som en fjärt... Jag vänder mig då om och ja, visst ligger det skit på golvet - med ganska rejäl spridning. Förstår inte hur dock, för jag hade kalsonger på mig, men ja, det hittade ut.

Ahhh att ligga och fisa på morgonkvisten

Edit: det är väl inte roligt att bajsa på sig ensam. Roligare om man kan bli upptäckt.
Citera
2019-06-17, 20:32
  #343
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
För ungefär en vecka sedan ringde en kompis mig på morgonen och frågade om han kunde komma förbi på en kaffe, vilket jag tyckte lät riktigt trevligt. Jag låg då i sängen och hade lite ont i magen och fes väldigt mycket, som jag brukar göra om morgnarna.

Jag klev då upp ur sängen och styrde stegen mot toaletten, men bestämde mig för att brygga kaffet först eftersom jag är en riktig långskitare. När jag står där, och fipplar med bryggaren, känner jag en ny fis på g. Jag trycker lite lätt och märker direkt att det varken kändes eller lät som en fjärt... Jag vänder mig då om och ja, visst ligger det skit på golvet - med ganska rejäl spridning. Förstår inte hur dock, för jag hade kalsonger på mig, men ja, det hittade ut.

Hahaha, skön historia.

En kompis till mig gjorde en liknande grej, en sommar för närmare 20 år sedan. Vi skulle cykla ut till en fest i en sommarstuga, och medans han cyklar så skulle han släppa en fis....ja...det han trodde var en fis

Det hade bara "forsat diarre längs byxbenet" berättade han i efterhand, och han lyckades mörka det lite snyggt eftersom han låg en bit bakom mig, minns att han hojtade att han hade glömt sin cigg( eller vad det nu var) och skulle vända åter, jag cyklade på festen i förväg på egen hand.

Det var ca ett år senare han berättade den verkliga anledningen till varför han vänt
Citera
2019-06-17, 21:28
  #344
Medlem
Presentpappers avatar
En stressig morgon innan skolan för typ 10 år sedan skulle jag sätta mig på toa och släppa ut en skitkorv. Till min stora förvåning upptäckte jag att jag glömde öppna toalocket innan jag satte mig vilket ledde till att jag hunnit bajsa på toalocket. Där på locket låg det en fast bajskorv ståendes som en brun liten snögubbe.

Det var bara att garva åt det och städa bort eländet och sedan se till att öppna toalocket det andra försöket. Jag var för övrigt tacksam över att det ej var en enda sörja av rännskita jag hade i tarmen den morgonen.
Citera
2019-06-17, 21:31
  #345
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Satt å stressrunkade i lånesängen hemma hos panchisarna, kände hur en fis var på g, släppte ut den, blöt , farsan blev inte glad över brunmärket i hans madrass.
Citera
2019-06-18, 08:12
  #346
Medlem
Niggerss avatar
Efter ett besök på Muhammeds pizzeria, så bruka man få stress leta toalett några timmer efter. Måste vara något med min mage att den inte gillar slaktade djur ifrån pizzerians källare.
Citera
2019-06-18, 08:38
  #347
Medlem
Ja. Efter en löptur som tog längre tid än planerat och där akut skitnödighet inträffade tre km hemifrån. Fick gå stelbent den biten och stanna emellanåt för att uthärda. Vid ytterdörren brast det och löptightsen blev fulla. Fick vagga upp tre trappor och bad en bön om ingen granne skulle ut just då. Direkt in i duschen och fick sanera mig.
Citera
2019-06-18, 08:50
  #348
Medlem
FinskSvartskalles avatar
yep, så går det när man tror att man kan käka vad som helst när som helst och var som helst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback