• 3
  • 4
2013-11-07, 18:37
Medlem
Vindlings avatar
Man i 20 års åldern. Känner man mig inte framstår jag nog som en ganska normal reko person. Sköter mina studier och arbetet jag har vid sidan av. Kanske anser folk att jag är lite reserverad och frånvarande/inne i egna tankar.

Den som lär känna mig lite närmare skulle eventuellt dra slutsatsen utifrån min musiksmak och mitt stora intresse i existentiella frågor, österlänsk filosofi, aliens, kvantfysik och såntdär
Senast redigerad av Vindling 2013-11-07 kl. 18:41.
Citera
2013-11-08, 18:04
Medlem
HippieKrams avatar
Jag är en man (pojke när jag trippar). Studerar på högskolan och är ganska så avslappnad av mig. Folk märker nog ganska lätt av min attityd och musiksmak att jag är lite åt "flumhållet". Dock är jag mycket rationell av mig och älskar vetenskapen, naturen och konsten.

Den typiske tripparen är nog ganska så jordnära av sig.
Citera
2013-11-08, 19:09
Medlem
dunderdasens avatar
Man, en bit över 20, så uppstyrd man kan vara utan att ses som konstig, fast jobb inom ett "riktigt yrke" och bostadsrätt. Det enda som skulle kunna avslöja mig utåt är vad jag har i bokhyllan tror jag.
Citera
2013-11-08, 22:08
Medlem
khrysothemiss avatar
hmm. man runt 20, axellångt hår, helskägg, oftast stickade ylletröjor nu på vintern. Hamstrar prylar konstant, verkligen ingen hejd på hur många saker jag har, huller om buller i hela bostaden. Lyssnar på, och skriver/spelar in rätt skum musik, läser många böcker, sover 11+ timmar om dagen om jag hinner.
Lat och pluggar komvux efter en hel del tidigare skolk, har dock högskoleprovsresultat i den översta åttondelen av skalan. Så det handlar bara om lathet tänker jag mig (märker dock en viss "fördummning" efter treårigt cannabisbruk)!

Tror de flesta i min närhet förstår vad jag håller på med. Känner mig som en ganska flummig person.
Citera
2013-11-11, 07:12
Medlem
Vältränad, två barn med ett jobb som ses som väl ansett i vår löjliga värld av kategoriseranden
Såå- nej.. Högst välanpassad samhällsmedborgare
Citera
2013-11-11, 10:30
Medlem
Vältränad, två barn med ett jobb som ses som väl ansett i vår löjliga värld av kategoriseranden
Såå- nej.. Högst välanpassad samhällsmedborgare
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in