Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-18, 15:25
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Precis så ja ! Sex är aldrig så eldig och het som mellan ung man/mogen kvina om kemin stemmer. Ni som har provat, vet vad jag pratar om.
japp när jag var 23 träffade jag en änka som var 36, bodde i en sexrummare på Drottninggatan i Helsingborg hennes kök var större än min lägenhet. Mycket trevligt, fick en massa presenter av henne.
Citera
2021-07-18, 17:50
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
japp när jag var 23 träffade jag en änka som var 36, bodde i en sexrummare på Drottninggatan i Helsingborg hennes kök var större än min lägenhet. Mycket trevligt, fick en massa presenter av henne.
Hehe... Nice. Ja, vi är lycklig lottade. Själv hamnade jag i polarns morsas (52) säng, när jag va 24. Det va då jag lärde mig vad rejäl sex va för nåt. Aldrig mer yngre tjejer efter det
Citera
2021-07-18, 18:20
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Hehe... Nice. Ja, vi är lycklig lottade. Själv hamnade jag i polarns morsas (52) säng, när jag va 24. Det va då jag lärde mig vad rejäl sex va för nåt. Aldrig mer yngre tjejer efter det
Fick din kompis reda på det?
Citera
2021-07-18, 18:26
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Fick din kompis reda på det?
Nej nej, våran lilla hemlis. Ingn fick reda på nåt.
Citera
2021-07-18, 19:02
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Nej nej, våran lilla hemlis. Ingn fick reda på nåt.
Det var bra, jag tror inte han hade uppskattat att hans kompis satte på hans morsa. Med mig och 36 åringen det kunde inte vara i längden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback