2014-01-06, 13:33
Medlem
rochsteins avatar
Hej! Tack för alla svar!

Börjat höra knackningar igen mår dåligt som fan.. Vet inte om det är jag som låter eller om jag hallicunerar. Ska nog ringa mak. Tänkte smälla i mig all medicin men tror inte det är dödlig dos rätt liten dos faktiskt. Vill dö men är för feg. Ska ringa psyket igen. Får se vad som händer.

Tack iallafall.
Citera
2014-01-09, 02:34
Medlem
Naravodomoks avatar
Jag är lite i samma sits. 24 år, hoppat av diverse universitetsutbildningar, blivit dumpad, bara haft ströjobb och numera sysslolös pga ångest och panik som förhindrar mig från att leva ett normalt liv. Men nånstans måste man bara bestämma sig för att sluta se tillbaka på hur ens liv har varit och titta framåt. Låter jävligt lätt, jag vet.

Råder dig att gå och prata med någon! Och alkohol kan döva ångest tillfälligt, men förstärker ofta grundångesten och framförallt hamnar du i en jäkligt jobbig spiral!
Citera
2014-01-09, 08:32
Medlem
28 år här och aödrig haft ett jobb..har inga vänner.
för min del är det en förlamande ångest och trötthet samt social fobi. även ocd.
är du också extremt trött?
känner igen din beskrivning om att bli typ hjärndöd och virrig. ångest ala hjärndimma.

du är inte ensam
Citera
2014-01-09, 12:52
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramellen
28 år här och aödrig haft ett jobb..har inga vänner.
för min del är det en förlamande ångest och trötthet samt social fobi. även ocd.
är du också extremt trött?
känner igen din beskrivning om att bli typ hjärndöd och virrig. ångest ala hjärndimma.

du är inte ensam

Ah, jag är sänkt mestadels. Får mediciner nu så känner mig pigg ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in