Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-14, 22:55
  #2545
Medlem
tyson2011s avatar
Hur i helvete kan hon få sitta i svt opinion, och prata om kristna värderingar. kolla på svt play ca 28,10 in i programet. Skäms Svt.
Citera
2017-09-15, 08:47
  #2546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyson2011
Hur i helvete kan hon få sitta i svt opinion, och prata om kristna värderingar. kolla på svt play ca 28,10 in i programet. Skäms Svt.
Tillsättningen av "random" debattörer i SVT har ju alltid varit som minst skum, som mest skrattretande, men det här var ju en ny low. Kristna värderingar står ju inte så högt i kurs på SVT så då väljer de väl de som man helst vill ska representera en "vanlig" kristen. Det finns knappast något intresse att lyfta fram en saklig och balanserad person som ska tala mot sin egen sak så det är väl bara logiskt.

Jag är helt säker på att SVT har tillgång till Google.

"Kampen fortsätter!"
Citera
2017-09-24, 16:33
  #2547
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyson2011
Hur i helvete kan hon få sitta i svt opinion, och prata om kristna värderingar. kolla på svt play ca 28,10 in i programet. Skäms Svt.

Mycket märkligt att hon får lov att sitta i ett debattprogram och prata om kristna värderingar. Dessutom vette tusan om hon är med i Svenska kyrkan. Jag har fortfarande inte klart för mig om hon är arbetslös, eller om hon arbetstränar?
Citera
2017-11-30, 11:24
  #2548
Medlem
Kollat. Med hennes historik går det nog inte göra sämre val debattera värderingar

Nu ska vi se.....flertal bedrägeridomar, fängelsestraff, skadestånd till sitt barn för trakasseri, förtal med pedofil anklagelser av andra barnets pappa för att han dömdes som lämplig vårdnadshavare. Falska anklagelse av tiggare för stöld av pengar och surfplatta.

Jomenvisst, G*n*lla All*nd*r passar perfekt in i svenska kyrkans nya värdegrund.
Citera
2017-12-06, 22:43
  #2549
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iib
Kollat. Med hennes historik går det nog inte göra sämre val debattera värderingar

Nu ska vi se.....flertal bedrägeridomar, fängelsestraff, skadestånd till sitt barn för trakasseri, förtal med pedofil anklagelser av andra barnets pappa för att han dömdes som lämplig vårdnadshavare. Falska anklagelse av tiggare för stöld av pengar och surfplatta.

Jomenvisst, G*n*lla All*nd*r passar perfekt in i svenska kyrkans nya värdegrund.

När var pedofilanklagelserna? Blev hon lagförd för förtal?
Citera
2018-06-19, 12:36
  #2550
Medlem
Tokigare tant får man nog leta efter.

https://www.lexnoxa.com/p/gunilla-al...ss-lydell.html
Citera
2018-12-02, 08:01
  #2551
Medlem
Har för mig att jag läst att sonen skulle ge ut en bok, nån som har koll på om den är ute?
Citera
2019-03-15, 16:15
  #2552
Medlem
Burgesss avatar
Är hon arbetssökande? Någon som vet? Hon har ju haft en rad jobb på bidragsbasis. Museer etc.
Citera
2019-03-15, 18:00
  #2553
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Är hon arbetssökande? Någon som vet? Hon har ju haft en rad jobb på bidragsbasis. Museer etc.
Ingen aning.
Men hon lägger mycket tid på Facebook i alla fall. Så tid har hon över så att säga.
Hon lär väl vara samhallpraktikant för bättre jobb än så kan jag inte tänka mig att hon har så dum i huvudet som hon är.
Citera
2019-11-29, 23:23
  #2554
Medlem
erp.bs avatar
Något nytt om henne?
Citera
2019-11-30, 08:31
  #2555
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Något nytt om henne?
Jag har försökt luska lite.
Hon har ingen skyddad identitet längre.
Hon har flyttat.
Jag vet att hon har besöksförbud hos sonen.
Jag tror fortfarande att hon har förlorad vårdnad om dottern.

Det jag inte vet är hur hon livnär sig. Jag har inte hört att hon arbetstränar någonstans.

Är det någon som vet mer?
Citera
2019-11-30, 10:34
  #2556
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Jag har försökt luska lite.
Hon har ingen skyddad identitet längre.
Hon har flyttat.
Jag vet att hon har besöksförbud hos sonen.
Jag tror fortfarande att hon har förlorad vårdnad om dottern.

Det jag inte vet är hur hon livnär sig. Jag har inte hört att hon arbetstränar någonstans.

Är det någon som vet mer?

Hon bedriver en vendetta mot Shurgard, Mölndal i nuläget. Hon påstår att hon fått sitt förråd stulet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback