Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2013-10-23, 20:25
  #85
Medlem
lingonsoppas avatar
Någon som vet hur Iris Pro-kretsen presterar i jämförelse med GT 650M? Med andra ord: är den gamla instegsmodellen bland 15-tummarna vassare än den nya, ur grafiksynpunkt?
Är den nya processorns snabbare, eller ligger fokuset främst på att suga mindre batteri?
Citera
2013-10-26, 08:29
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
Någon som vet hur Iris Pro-kretsen presterar i jämförelse med GT 650M? Med andra ord: är den gamla instegsmodellen bland 15-tummarna vassare än den nya, ur grafiksynpunkt?
Är den nya processorns snabbare, eller ligger fokuset främst på att suga mindre batteri?

Macrumors har en informativ artikel med jämförelsen mellan GT 650m m m . Läs dock gärna kommentarerna också för en kritisk diskussion av mätresultaten.

http://www.macrumors.com/2013/10/25/...by-50-or-more/
Citera
2013-10-26, 12:45
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
Du menar 10% rabatten? Jag var på Media Markt i Gallerian o frågade varför det är bättre att köpa datorn hos dom, och varpå han jag pratade med sa att rabatten gäller hos media markt också... Samt att man kan lägga på en drulleförsäkring för 850 kr som i princip täcker ALLT. Utan självrisk också.

synd att man inte visste det då, trodde det enbart gällde via webben.. Då hade jag nog hellre köpt den hos en elektronikkedja då de brukar få ner priserna lite mer än apple store, sedan upp till 10% rabatt på det hade ju varit riktigt trevligt, plus separat drulle på det utan värdeminskning hade ju varit gött.
Tack för infon.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback