Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-15, 09:54
  #313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Ni verkar ha en del problem med era källor måste jag säga. Vet ni någonsin vad ni får?


De har stabila källor på sina produkter, har fått SKL analyser på 5 av produktern från folk som knasat med dem.

Men när de ska försöka hitta produkter som inte huvudkällan har så kan det komma vad fan som.
Det är därför det inte finns någon benzo tex.

Inte kul att ta in något som inte riktigt håller måttet.
Citera
2014-05-15, 13:53
  #314
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Premazepam har redan funnits inne åtminstone ett varv som det står i tråden (har den funnits tidigare?) Verkar bara finnas på enstaka utrikesshoppar annars.

Meklonazepam finns tydligen hos en shop just nu, men han gör tester tror jag. Lär släppas rätt snart eftersom det står på deras sida att den kommer inom 1-2 veckor och har gjort så en kort tid.


Den är under analys as we speak (för 2a gången) och därefter skickas den direkt till pelletproduktion.

Flubromazolam kommer även garanterat komma fyi =)
Citera
2014-05-15, 14:02
  #315
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Den är under analys as we speak (för 2a gången) och därefter skickas den direkt till pelletproduktion.

Flubromazolam kommer även garanterat komma fyi =)

Mycket goda nyheter. Tror inte att jag är ensam om att kolla efter uppdateringar dagligen på en viss sida
Citera
2014-10-12, 15:02
  #316
Medlem
Liknar premazepam imovan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback