Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-10, 19:00
  #289
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Ja jag skulle också vilja se den och har frågat flera gånger och fått svaret "det kommer snart". Om det var Wedinos som analyserade borde resultatet finnas på deras sida och där finns inget om premazepam.


Ok, ja det brukar vara så på Flashback tyvärr.
Citera
2014-04-10, 19:16
  #290
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Ok, ja det brukar vara så på Flashback tyvärr.

Ja, men alla som suttit på Flashback ett tag är djupt märkta av när CA skulle börja sälja alfaetyltryptamin, som inte riktigt var vad det skulle vara.

Sedan när man ser rapporter som gjorts och visat att det som skulle vara en substans, i fallet med tre, fyra webshoppar var en helt annan + diverse analysresultat på Wedinos som visar på många oheliga blandningar av rc.
Ja, då blir man ju skeptisk och rycks direkt med när någon börjar gorma om misstänkt hassel.

Ett analysresultat som säger att något är okej säger ju heller just ingenting annat än om just den ordern. Så svårt är det inte att byta en lapp.
Citera
2014-04-11, 07:23
  #291
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Ja, men alla som suttit på Flashback ett tag är djupt märkta av när CA skulle börja sälja alfaetyltryptamin, som inte riktigt var vad det skulle vara.

Sedan när man ser rapporter som gjorts och visat att det som skulle vara en substans, i fallet med tre, fyra webshoppar var en helt annan + diverse analysresultat på Wedinos som visar på många oheliga blandningar av rc.
Ja, då blir man ju skeptisk och rycks direkt med när någon börjar gorma om misstänkt hassel.

Ett analysresultat som säger att något är okej säger ju heller just ingenting annat än om just den ordern. Så svårt är det inte att byta en lapp.

Jag tror inte att det är många kemikalier som är 100% av vad försäljaren säger. Tror inte att shopparna i sverige själv mixar det. Utan att kineserna blandar ihop det som de har mycket av i lager.

SOm du säger, om man ser på de olika utredningarna i UK osv så är det fan aldrig rätt produkt.

Störst på mixarna var väl han som gjorde E1, E2, E3 osv osv.
Han blandad väl lite hur fan som.

Smutsiga kineser..
Citera
2014-04-15, 08:38
  #292
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Hur ser det? Skulle personligen springa långt rör en ny laglig benzo eller flubb kran.
Citera
2014-04-15, 10:41
  #293
Medlem
Någon som fått reda på vad dessa Premazepam innehöll egentligen?
Citera
2014-04-17, 00:37
  #294
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datapaata
Någon som fått reda på vad dessa Premazepam innehöll egentligen?

Vill också veta! Nedrans tjackbenso
Citera
2014-04-17, 12:14
  #295
Medlem
Trollishs avatar
Tt borde veta med tanke dom fastnade i tullen.

Jag kommer skicka dessa till analys. Meb det kommer ta tid så håll ut.
Citera
2014-04-17, 16:23
  #296
Medlem
Psychoramas avatar
Vi får hoppas premazepam och meclonazepam är något att hänga i granen. Nifoxipam va en stor flopp..
Citera
2014-04-17, 17:53
  #297
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vi får hoppas premazepam och meclonazepam är något att hänga i granen. Nifoxipam va en stor flopp..

När kommer dessa då?

Sorry om nån redan skrivit det, har inte orkat läsa tråden.
__________________
Senast redigerad av PlanetCaravan 2014-04-17 kl. 18:02.
Citera
2014-04-26, 12:52
  #298
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
När kommer dessa då?

Sorry om nån redan skrivit det, har inte orkat läsa tråden.

Premazepam har redan funnits inne åtminstone ett varv som det står i tråden (har den funnits tidigare?) Verkar bara finnas på enstaka utrikesshoppar annars.

Meklonazepam finns tydligen hos en shop just nu, men han gör tester tror jag. Lär släppas rätt snart eftersom det står på deras sida att den kommer inom 1-2 veckor och har gjort så en kort tid.
Citera
2014-04-26, 14:31
  #299
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Premazepam har redan funnits inne åtminstone ett varv som det står i tråden (har den funnits tidigare?) Verkar bara finnas på enstaka utrikesshoppar annars.

Meklonazepam finns tydligen hos en shop just nu, men han gör tester tror jag. Lär släppas rätt snart eftersom det står på deras sida att den kommer inom 1-2 veckor och har gjort så en kort tid.

Den shoppen du syftar på (tror jag) fick strul med sin analys kille och fick leta rätt på en ny, därav lite förseningar.
Bra ändå att han visar upp att dom är en ordentlig shop som vill veta vad dom säljer för grejer innan dom säljer.
Cred till dom.
Citera
2014-05-06, 14:13
  #300
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Tt borde veta med tanke dom fastnade i tullen.

Jag kommer skicka dessa till analys. Meb det kommer ta tid så håll ut.

Ja om de skrev ut resultatet skulle förtroendet för dem öka hos mig och säkert flera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback