Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-23, 21:08
  #1033
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy86-
Jag har lite 4-aco-MET pulver som är ca 3 och ett halvt år gammalt, det har fått en grå färg, så det borde ha minskat i sin potens en hel del. Tror inte jag har mer än 20 mg, är det ens lönt att testa om detta pulvret funkar?. Det är bara och snorta det, röka det går inte eller?.
Beror på hur du behandlat/bevarat det. Har 4-aco-met som legat i frys i snart 5 år och fortfarande är aktivt, om än inte lika potent som tidigare. Men funkar gör det!
Citera
2019-08-12, 09:44
  #1034
Medlem
Vad kostade det före klassningen och vad skulle man få ge för det nu om man får tag i det inrikes?
Citera
2019-08-12, 13:21
  #1035
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarriskogen
Vad kostade det före klassningen och vad skulle man få ge för det nu om man får tag i det inrikes?
Det gick väl på 300 - 400 spänn tror jag, minns inte riktigt. Det var helt klart värt vartenda öre. Om du hittar det på darknet så är det nog dyrt.
Citera
2019-08-16, 10:54
  #1036
Medlem
300-400kr per 250mg? Är det helt kört att få tag i nu?
Citera
2020-08-15, 18:35
  #1037
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollietreflip
Det där med känslan av att svimma är precis det jag upplevde, lade mig även ner på golvet precis som du säger.

Har du trippat sen dess och hur har det gått i så fall?

Ojojoj, verkar som jag besöker flashback med två års intervall. Frågan är om dom som jag svarar nu ens är kvar här. Men det kan va bra information för andra om inte annat.

Jag har trippat efter detta men det dröjde nog rätt länge innan jag åter brukade 4-Aco-Dmt.
Tror bland dom senare gångerna va under 2019. Men har aldrig varit på så höga doser sen det jag skrev 2018. Tror dessutom inte jag haft dom mängderna tillgängligt.

Har inte haft några som helst negativa trippar sen den vad jag kan minnas. Förutom att jag spyr som en kalv när jag tar dissociativa, huvudsakligen när jag dricker juice till.

Men måste bara nämna vilken otroligt skön kombination det va med 4-Ho-Mpt + 4-Ho-Dpt + Dpt och sen som grädden på moset med Ketamin. Det skulle säkert räcka med d någon av dom tidigare nämnda o sen Ketamin men. Det va helt magiskt hur jävla skumt och fascinerande det va. Väldigt mycket känsla av synchronisering och att man va utvald att få uppleva detta osv. Det är tänkt att det ikväll ska bli en fortsättning på denna tripp. Så vi får se om jag kommer tillbaka o uppdaterar.

Sorry om det blev fel tråd, kanske kan editera i efterhand sen.

See ya on the flip side.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback