Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-26, 10:03
  #697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowban
Är den fortfarande värd att prova om mindfuck och att gå skitdjupt i sig själv är vad som eftersöks?

Imo, nej. Jag tycker den är helt klart värd att prova, men inte i det syfte du eftersöker.
Citera
2017-04-29, 20:17
  #698
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowban
Är den fortfarande värd att prova om mindfuck och att gå skitdjupt i sig själv är vad som eftersöks?

Ja, den ät värd att prova helt klart. Men man går väl inte så djup in i själv av den här substansen, känns mer som att man hamnar i ett annat universum.
Citera
2017-04-29, 20:40
  #699
Medlem
Hur är denna att sova efter, är man vaken hela natten om man ta vid 22--tiden?
Citera
2017-04-29, 20:43
  #700
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Hur är denna att sova efter, är man vaken hela natten om man ta vid 22--tiden?

Jag brukar ha lite svårt att sova efteråt. Brukar dricka nån starköl efter trippen och då brukar jag kunna sova fint.
Citera
2017-04-29, 21:03
  #701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag brukar ha lite svårt att sova efteråt. Brukar dricka nån starköl efter trippen och då brukar jag kunna sova fint.
Ok tack, typ som syra eller?
Citera
2017-04-30, 11:54
  #702
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Hur är denna att sova efter, är man vaken hela natten om man ta vid 22--tiden?

Jag tog ~40mg vid klockan 20 eller 21 och kunde inte sova föränn kl 4-5, då jag slängde i mig en öl och ett par puffar cannabis.

Skulle inte säga att jag var pigg snarare bara "aktiverad", påminde mycket om hur jag känner mig efter lsd och lsa men dock lite enklare att sova på denna.
Citera
2017-04-30, 13:55
  #703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
Jag tog ~40mg vid klockan 20 eller 21 och kunde inte sova föränn kl 4-5, då jag slängde i mig en öl och ett par puffar cannabis.

Skulle inte säga att jag var pigg snarare bara "aktiverad", påminde mycket om hur jag känner mig efter lsd och lsa men dock lite enklare att sova på denna.
precis, "aktiverad" är ett bra ord, det behövdes bara nåt litet på tex syra för att bryta det, dvs inte som stimulanter.
Citera
2017-05-01, 01:53
  #704
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Ok tack, typ som syra eller?
Ja, det kan man säga. Fast den här är då lättare att sova på, då jag hade svårt att somna när jag tog 1P-LSD.
Citera
2017-05-01, 17:50
  #705
Medlem
skunkys avatar
Får man tillbaka oklassade substanser om grisen tar de? eller förstör de bara
polaren fick husrannsakan men hade bara oklassade saker som tex 4 aco met
klassas de som hälsofarlig vara då? ursäkta för ot
__________________
Senast redigerad av skunky 2017-05-01 kl. 17:52.
Citera
2017-05-01, 18:17
  #706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Får man tillbaka oklassade substanser om grisen tar de? eller förstör de bara
polaren fick husrannsakan men hade bara oklassade saker som tex 4 aco met
klassas de som hälsofarlig vara då? ursäkta för ot
Nä du blir av med dom tyvärr.
Citera
2017-05-03, 12:22
  #707
Medlem
Egiraffs avatar
Köpte hem 250 mg igår av asken och det kom redan idag. Det är första gången jag köper hem någon rc och blev lite förvånad över hur enkelt det var att beställa

Hur som helst undrar jag om någon testat att mikrodosa detta och vilken dos som passar bäst?
Må väl
Citera
2017-05-03, 13:15
  #708
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Köpte hem 250 mg igår av asken och det kom redan idag. Det är första gången jag köper hem någon rc och blev lite förvånad över hur enkelt det var att beställa

Hur som helst undrar jag om någon testat att mikrodosa detta och vilken dos som passar bäst?
Må väl
Har trippat på Askens för någon månad sen. 27mg utan tolerans var väldigt nice tyckte jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback