Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-14, 16:07
  #1
Medlem
Så jag har kört på en dual-monitor setup i cirka 6 månader nu och det har funkat finemang men nu idag så slocknade den andra skärmen (den äldre skärmen som har ett par år på nacken) men datorn hittar den fortfarande? Och när jag säger slockna så är det helt svart bara, ingen bild alls. Det är som att el sladden är ur men att datorn fortfarande känner av att den är där.
Citera
2013-10-14, 16:18
  #2
Medlem
Alltså den är helt svart som när den är avstängd? kan du knappa fram menyerna med knapparna på skärmen?
Om den är "igång" fast ändå helt svart så kan bakgrundsbelysning ha lagt av, går att kolla om man lyser med en ficklampa nära skärmen.
Citera
2013-10-14, 16:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frrr
Alltså den är helt svart som när den är avstängd? kan du knappa fram menyerna med knapparna på skärmen?
Om den är "igång" fast ändå helt svart så kan bakgrundsbelysning ha lagt av, går att kolla om man lyser med en ficklampa nära skärmen.

Ingenting fungerar förutom att datorn fortfarande känner av den, vilket jag tycker är jävligt skumt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback