Citat:
Ursprungligen postat av
Bradpaisley94
Vet ej om tråden ligger rätt, flytta gärna annars..
Nu är det så att jag inte är jätteteknisk men vill lägga över musik från min Itunes till min Ipod touch 64 Gb. Jag vet att det endast går att göra via Itunes och har gjort det tidigare, dock länge sen.
Jag har uppskattningsvis över 100 Gb musik på min Itunes vilket är mer än jag vill eller kan ha på min Ipod. Mitt problem är att jag inte förstår vart på Itunes jag kan se hur mycket musik jag har exakt och således veta hur mycket jag ska ta bort för att ha typ 50 Gb jag kan synka ner.
Vart ser man det??
En variant är att du i rullgardinsmenyerna överst klickar på "Innehåll" och kollar att valet "Visa Statusfält" är aktivt, då ska du kunna se statusen nederst i fönstret på det du har framme i fönstret, och vad du har markerat m.m. Alltså kan du då markera de album låtar eller annat som du vill ha över till din iPod, och se hur mycket det blir i storlek.
Är du full i fan så klickar du på Hjälp uppe i listen så kan du lätt hitta manualer till både iTunes och din iPod, där du kan få svar på det mesta du kan undra över. T ex olika sätt att lägga över musik från iTunes till din iPod.