2013-10-14, 11:45
Medlem
Hallå!

Någon som har ett bra tips på nikotinfritt snus? Ej onico vill ha något som smakar mer som snus.

MvH Hufsa
Citera
2013-10-14, 12:08
Medlem
TheBurdens avatar
Du kan inte köpa den där nikotinfria skiten och förvänta dig att det ska smaka snus. Vill du ha snus så får du köpa just snus och ingenting annat.
Citera
2013-10-14, 12:39
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Finns väl en blandning utav olika nikotinfria snus... du får helt enkelt testa men håller med tidigare talare, det kommer nog aldrig riktigt smaka "snus" oavsett vilket nikotinfri snus du än må välja.

Lycka till!
Citera
2013-10-14, 13:26
Bannlyst
http://www.snusbolaget.se/snus/nikotinfritt-snus.html

Personligen förstår jag inte varför man ska snusa utan nikotin!
Citera
2013-10-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
http://www.snusbolaget.se/snus/nikotinfritt-snus.html

Personligen förstår jag inte varför man ska snusa utan nikotin!

För man försöker sluta snusa?

Jag själv vill sluta och försöker stegvis, det första och bästa steget vore att ha ett nikotinfritt snus som just smakar snus. Jag har också letat, hittar inget.
Citera
2013-10-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Du kan inte köpa den där nikotinfria skiten och förvänta dig att det ska smaka snus. Vill du ha snus så får du köpa just snus och ingenting annat.

det förstår jag med, vill ha något som smakar mer än onico skiten som bara smakar mint, kan ju lika gärna snusa tuggummi isåfall...
Citera
2013-10-14, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hufsanator
det förstår jag med, vill ha något som smakar mer än onico skiten som bara smakar mint, kan ju lika gärna snusa tuggummi isåfall...

När jag har slutat så har jag just använt tuggummi, bara att ha något under läppen känns bra/bättre en helt utan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in