Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-27, 22:42
  #1
Medlem
Mästaren Lars von Triers nya projekt Nymphomaniac börjar spelas in i nästa vecka.

Filmen kommer följa en kvinnas sexliv från åldern 0 till 50 och är uppdelad i åtta kapitel, med titlar som "The Western and Eastern Church" och "The Little Organ School"

För att undvika problem med censuren kommer man att släppa en snällare version för den breda publiken och grövre version som innehåller bilder på penetreringar.

"Trots att de förväntas ha sex på riktigt framför Lars von Triers kamera, flockas stjärnorna som aldrig förr till att jobba med den danske regissören. Hans kommande film "Nymphomaniac" har redan Stellan Skarsgård, Charlotte Gainsbourg och Shia LaBeouf"

Willem Dafoe har även blivit erbjuden en stor roll men det är inte 100 på om han har tackat ja.

Vad tror ni om denna film? Jag tror det kommer bli grymt!




http://www.imdb.com/title/tt1937390/
Citera
2012-08-27, 22:58
  #2
Medlem
Rokushikis avatar
Jag ser redan rubrikerna framför mig ... "Von Triers nya fetisch-film", "Triers nya porrfilm utbuad på filmfestival"..

Ser fram emot den, gillar det mesta av gubben Trier.
Citera
2012-08-27, 23:04
  #3
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Filmen kommer följa en kvinnas sexliv från åldern 0 till 50 och är uppdelad i åtta kapitel, med titlar som "The Western and Eastern Church" och "The Little Organ School"

Känns som att von Trier har sneglat ett å annat öga på Markis de Sade och hans böcker, tänker jag spontant!
Citera
2012-08-27, 23:12
  #4
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Känns som att von Trier har sneglat ett å annat öga på Markis de Sade och hans böcker, tänker jag spontant!

Tänker jag också. Kul dock att Shia LaBeouf är med, har alltid tyckt att han är riktigt bra - inte hans fel att Transformers-filmerna var totalt genomvidriga.
Citera
2012-08-28, 01:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
"Trots att de förväntas ha sex på riktigt framför Lars von Triers kamera, flockas stjärnorna som aldrig förr till att jobba med den danske regissören. Hans kommande film "Nymphomaniac" har redan Stellan Skarsgård, Charlotte Gainsbourg och Shia LaBeouf"
Knappast att de har sex på riktigt, vad tror du? De grövre sexscenerna görs troligtvis precis som han gjorde i Idioterne med riktiga porrskådisar.
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Tänker jag också. Kul dock att Shia LaBeouf är med, har alltid tyckt att han är riktigt bra - inte hans fel att Transformers-filmerna var totalt genomvidriga.
Har ganska svårt för LaBeouf annars, men om von Trier väljer honom ser han helt klart någon sorts potential. Så det ska bli intressant vad von Trier gör av LaBeouf. Han lyckades ju göra en intressant skådespelare av träbockarnas träbock, Stellan Skarsgård.
Citera
2012-08-28, 01:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Knappast att de har sex på riktigt, vad tror du? De grövre sexscenerna görs troligtvis precis som han gjorde i Idioterne med riktiga porrskådisar.

nä, tror nog också det. Som han gjorde i både introt på antichrist och som du sa; idioterna. Annars hade det varit kul(?) att se Stellan och Shia LaBeouf köra dubbelmacka med Charlotte Gainsbourg som prickigkorven.
Citera
2012-08-28, 01:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
nä, tror nog också det. Som han gjorde i både introt på antichrist och som du sa; idioterna. Annars hade det varit kul(?) att se Stellan och Shia LaBeouf köra dubbelmacka med Charlotte Gainsbourg som prickigkorven.
Med tanke på att Gainsbourg ogenerat piskade mus på vita duken, så hade nog ett dylikt scenario inte varit helt omöjligt.

På tal om prickig korv är det nog vad både Stellan och Shias lemmar blir när de pumpar en köttgrotta som sett alla de fem världsdelarna.
Citera
2012-08-28, 02:02
  #8
Medlem
HighTemplars avatar
Det här ska bli intressant. Gillar det mesta Trier har gjort.
Citera
2012-10-12, 08:58
  #9
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ok, det här har jag förstått - von Trier ska göra två versioner, en "vanlig" filmversion och en porrversion.
von Trier har fått med Charlotte Gainsbourg (vars onaniscen i Antichrist tydligen var CGI), Uma Thurman och Connie Nielsen

Vem av dom innehar huvudrollen? Då det verkar som att stjärnorna bara kommer vara med i en version medan Charlotte och Stellan är med i båda versioner enligt imdb så kan det ju se ut som om Charlotte kommer ha huvudrollen. Tror ni hon kommer ha sex på riktigt? Hon är i ett förhållande sen slutet 90-tal.
Citera
2013-06-28, 18:34
  #10
Medlem
DonaldDarkos avatar
Första klippet ur filmen : http://www.youtube.com/watch?v=CMnJDyv2a1Y
Citera
2013-06-28, 18:39
  #11
Medlem
timoshenkos avatar
Ser fram emot den här mycket.
Citera
2013-06-28, 18:42
  #12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Ser fram emot den här mycket.

Jag med, Trier har verkligen lyft på senare år!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback