Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-12, 23:16
  #1
Medlem
used66s avatar
hej,

jag var nyligen i Berlin och hann med att utforska prostitutionsutbudet en del under min vecka där. har skrivit om flatrate ( Caligula) men nu blir det lite om gatans hjältinnor.

Kurfurstenstrasse och Bulowstrasse. kända (ökända?) stråk för gatuhororna. jag var där en gång dagtid samt ett kvällspass. lite skillnad tycker jag då det fanns betydligt fler horor kvällstid. kanske rörde det sig om ett 25 tal medan dagtid kanske 15.

mestadels kvinnor från östeuropa, en och annan från tyskland. jag pratade med en del av dem för att höra lite hur de hade det. en kvinna som sa sig vara från ryssland och hette tanja, 22 år, sa att hon inte ville arbeta på gatan. jag frågade henne varför hon ändå gjorde det och fick till svar att hon inte kunde något annat. ingen direkt utbildning, ingen familjekoppling. hon var säkert i den åldern som hon uppgav men hon såg ut att vara 33-34 år. sliten, tunn i kroppen och halvlångt blont hår. inga vackra tänder. men ingen missbrukartyp. bara sliten. sålde sig för 20 euro och gjorde det helt öppet ute bara några meter från den breda vägen. kunde också hyra ett litet runkbås i LSD byggnaden. kostade typ 5 euro. kunde bara inte ta henne, dels beroende på vad hon sa och även utseende mässigt inte imponerande.

det fanns lite blandad kvalite bland tjejerna men överlag var de i unga åldrar. mycket mellan 20-25 år som jag uppfattade det. en del missbrukare, andra bara slitna men även de som såg helt okej ut. skala 1-10 så såg jag allt från 2-7, många mellan 4-5.

typiskt gatubeteende med snick snack om allt och inget. övertalningsförsök där man blev lovad toppklass service. gick man inte med på suck n fuck så tjatade de om en snabb bj. väldigt desperat. men intressant att vandra runt. såg bara en negress och hon var en klar 7a. lång modellkropp hårt sminkad men ganska söt. nybörjare?

träffade på en tjej i 20 årsåldern som sa sig vara från bulgarien. trevligt sätt, långt mörkt hår, mörka stora ögon. ville att jag skulle följa med henne. tog tag i min arm och drog...jag undrade vad hon gjorde och hon sa "mr come i give you bj". jag tittade mig runt lite diskret (dagtid) och följde henne av vägkanten kanske 15 meter och bakom ett litet skydd så sög hon av kuken med kondom. oerhört upphetsande! och det överenskomna priset var 15 euro. hon gjorde det bra må jag säga med tanke på omständigheterna. utomhus på knä.

kollade lite om det fanns män som registrerade men såg faktiskt inte några figurer som såg ut som hallickar. lite underligt då jag trodde att de var styrda.

tog ett knull med en yngre tjej från rumänien på LSD. mellanlångt hår mörkt, mörka ögon utseende en 5a. men hon var blöt och villig. rund kropp. tog henne bakifrån och tryckte på! jättespännande och kom efter typ 5 minuter. pris 20 euro+ hyra 5 euro.

kul turistattraktion om man gillar lite ruffigare miljöer. och inte är rädd för att beblanda sig med bottenskrapet inom prostitutionsutbudet. dessutom är, tycker jag, spänningen halva nöjet!

sammanfattningsvis inte det godaste som finns på Berlins smörgåsbord men kan trots det rekommendera upplevelsen. en to-do grej!
Citera
2013-10-13, 00:10
  #2
Medlem
Arnold15s avatar
Kul recension om gatuprostitutionen i Berlin, men den borde dock flyttas till recensionsavdelningen.

Och tro det eller ej jag var själv där och tittade för exakt 9 dagar sedan. Jag åkte till Berlin med en kille som jag mail-växlat med från sexwork.net .

Jag hade tagit två tjejer på Tiffany och Agentur Liberty (bredvid Caligula) tidigare på dagen - och kompisen en tjej på Liberty. Det var mest för kompisens skull som vi åkte och tittade på gatuprostitutionen. Jag ville visa honom denna "turistattraktion".

Det var vid 17-18 tiden förra torsdagen som vi var där. Stor variation på tjejerna - alltifrån väldigt slitna missbrukare till några förhållandevis unga och fräscha tjejer. Mycket från Östeuropa. Kanske 20-25 tjejer på Kurfürstenstrasse och 10-15 på Bülowstrasse som letade kunder. Sedan var säkert en del tjejer upptagna med kunder i bilar eller bakom buskarna.

Vi pratade med några ganska fräscha tjejer om priser och sånt för att få en uppfattning om läget. "Blasen ohne" (suga utan) kostade ca 20 Euro och samlag med kondom 30 Euro. Det fanns säkert ännu billigare alternativ bland de slitna tjejerna. Två söta ungerskor var väldigt på i marknadsföringen. De hävdade att de var 21-22 år, men de måste ha varit under 18 år enligt mig. Kompisen var ivrig att ta en av dem. Men jag avrådde honom. Och han lydde som tur var mitt råd.

Såg dock ett fåtal killar (kanske 2) som stod längs K-strasse också. Dessa uppfattade jag som bögar som erbjöd sexuella tjänster. Mycket löst folk i dessa områden, så det gällde att hålla i plånboken. Och jag kan inte utesluta att några av dem var hallickar. Men knappast mycket pengar för dessa hallickar att tjäna med tanke på den låga prisnivån.

Själv hade jag inte den minsta tanke på att köpa någon form av sex av dem. Och så kommer det också att förbli i framtiden.

Rundan längs gatorna och snacket med tjejerna tog nog 20 minuter. Kompisen var begeistrad - jag däremot ganska avtänd. Ingen trevlig miljö tjejerna jobbar i. Tur att det trots allt är en sådan liten del av Berlins totala sexmarknad. Det lär ju finnas 15-20 000 prostituerade totalt i Berlin.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2013-10-13 kl. 00:13.
Citera
2013-10-13, 06:38
  #3
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Kul recension om gatuprostitutionen i Berlin, men den borde dock flyttas till recensionsavdelningen.

[...]

Och så blir givetvis fallet.

Eskortservice och prostitution --> Prostitution - Recensioner
/Moderator
Citera
2013-10-13, 22:30
  #4
Medlem
used66s avatar
spännande läsning, jaså ni var där nyligen också.

visste inte att Liberty låg så nära Caligula...jaja hade ändå inte "power" för att göra ett besök hade fullt upp på Caligula lite sugen på lägenhetsbordeller nästa resa.

Gatuprostitutionen kan för en del upplevas smutsig och avtändande, för att istället vara spännande och upphetsande för andra. tur att smaken är olika.

intressant att läsa om era upplevelser på kurfursten och bulowstrasse. hittade ni sååå unga tjejer? ja där ser man.
Citera
BlueStars avatar

Moderatormeddelande

Postat av BlueStar 2013-11-02, 07:14
Medlem
OT raderat och ett inlägg om var man kan hitta gatuprostituerade i Berlin som inte direkt har med den här recensionen att göra har flyttats till en annan tråd där den diskussionen mer hör hemma:

https://www.flashback.org/t2209024

Orsakerna till varför vissa säljer sex på gatan, det moraliska/rätta/felaktiga i detta, hur frivilligt/ofrivilligt det egentligen är får ni ta i delforumet Etik, moral och politik i stället.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2014-02-13 kl. 05:58. Anledning: La som moderatormeddelande
2013-11-04, 01:36
  #6
Medlem
BosseKnopps avatar
Jag var i Berlin för några veckor sen, desperat efter en riktigt blöt utekväll och Artemis hade redan hunnit stänga. Hoppade in i en taxi utanför nattklubben och bad taxichauffören köra mig till en horgata. Det var perfekta förutsättningar för att få sig lite gatumutta tyckte jag, det spöregnade, det var en torsdag och klockan var 6:30.

Vi gjorde ett pitstop på vägen vid en geldautomat och plånboken proppades full, för jag var riktigt sugen! Jag hade inte ens i min vildaste fantasi tänkt ta en "vanlig" brud på nattklubben utan var bestämd i tanken att ta en tjej på gatan.

Mannen bakom ratten körde mig till LSD på Potsdamer Straße/Kurfürstensraße, jag kliver ut i ett totalt mayhem. Det regnar så in i norden, jag drar på mig luvan och fram kommer en brud med ett paraply och säger "blasen?" lite försiktigt. Jag kan inte hålla mig då åderpålen pulserar och säger "naturlisch". I en språngmarsch rör vi oss mot LSD. Jag har aldrig varit där tidigare och var inte riktigt säker på hur det hela skulle gå till. Hade tänkt mig en buske eller dylikt, så jag blev positivt överraskad när det gick att hyra runkbås. Dock hade jag inga mynt, så när jag satt där med brallorna neddragna sprang hon och växlade en 10€ mot småmynt.

Blåsjobbet var inte i högsta klass men helt okej, när porrvåfflan på skärmen framför mig slutade och en musiktruddilut spelades frågade hon om jag ville "ficken?". Jag kunde inte säga nej och hon drog snabbt ner brallorna. In med den och körde på med hon lutandes mot skärmen. Det tog cirka 5 minuter och sen var tiden ute än en gång. Hon frågade om jag ville förlägna och det gjorde jag. Hade smärre problem med att ejakulera då det rann runt en hel del alkohol i mitt blod, så jag tröttnade och fyllde inte på "båset" mer. När jag gick ut därifrån så låg det en brud och skrek som ett psykfall i ett bås, sjukt ställe. Tjejen krävde mig på 50€ och sen drog hon illa kvickt.

Jag tyckte i det läget att jag spenderat allt för mycket pengar på det där stället då jag lika gärna kunnat lägga det på Artemis. Så jag tänkte dra där ifrån. När jag gick ut stötte jag på det vackraste tjackludret i hela Berlin. Hon övertalade mig till att dra på henne, jag var inte svårflörtad i det läget kan jag säga, vad gör man inte när en toppklassig sprutnarkoman vill ha samlag med en? Sagt och gjort, pumpade båset fullt med monopolmynt och körde igång! Hon drog ner trosorna och en våg av fiskdoft fyllde det trånga svettiga runkbåset. What the hell, in med den och kör. Jag gick igång rejält på att hon stönade så till och med i det tillståndet jag befann mig i så klarade jag av att lägga en rejäl sats i gummit. Det var faktiskt riktigt njutbart. Hon får en guldstjärna utav mig, och det får hon för att hennes 30 år i yrket verkligen gjorde sig märkbart! 60€ ville hon ha.

När jag kliver ur det fiskdoftande båset dyker det upp en kort, ful, tunnhårig och sneögd latinojänta. "Blasen?" "I'm sorry I only have 10€" sluddrade jag fram, "Thats okey" svarade hon. Jaha det var som fan tänkte jag. Hon sög tillskillnad från den första utan gummi, med min nysprutade balle i hennes mun mådde jag riktigt bra. Jag tror att hon blev lite små äcklad utav att jag nyss kommit i en kondom och inte tvättat ballen efter så hon ville inte slutföra jobbet när tiden var över...

Summa sumarum så rekommenderar jag ingen som gillar lite klass på sina tjejer att åka dit, det kan bero på att jag var där så sent att det var samhällets bottenskrap som hade skiftet då. Jag var väldigt berusad, annars hade jag aldrig gjort det. För dom var verkligen som taxichauffören hem sa till mig, samhällets bottenskrap. Men mitt motto i livet är att inte dö nyfiken, men i varje fall med lite stil. Polarna garvade iallafall åt min morgon i Berlins horträsk!

OBS, det framgick att jag blev rejält blåst på priserna!
Citera
2014-01-22, 19:17
  #7
Medlem
Leibachs avatar
BosseKnopp>> Underbar berättelse, riktigt längtar dit men kommer nog att sikta på dagtid till att börja med
Citera
2014-02-04, 21:40
  #8
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
BosseKnopp>> Underbar berättelse, riktigt längtar dit men kommer nog att sikta på dagtid till att börja med
Do it! Tror att dagtid är bättre än på natten/tidig morgon. Har hört att man kan få tag på vandrarhem för en billig peng där också. Om du inte vill dra på dom i runkbåset. Det är rätt vanligt i buskagen också... Kör hårt för fan!
Citera
2014-02-10, 23:24
  #9
Medlem
herr-obers avatar
Ja de är kul där borta vid kürfürstenstrasse, jag testade också på nöjet med en sleten gatuhora för 20 eller 30 tyska valörer för lite blasen ohne gummi i sommras. Vet inte om hon var född i äran och hjältarnas land men såg inte riktigt ut som om hon hade fått vara kvar där i slutet på 30-talet om jag säger så.

I vilket fall drog vi in på LSD och in i ett av de omtalade runkbåsen, verkligen ljuvligt att få trycka skinkorna mot fuskläder i 30 graders värme. Räkna med rövsvett. Hon började svamla på tyska och jag förstod inte vad grejen var, sen så fick jag fram nån krona som hon körde in i maskineriet och igång körde musik och porr. Förväntade mig ingen glamour men nu var det dags för det roliga tänkte jag men det första som händer är att hon får fram nån bit papper från en närliggande toarulle och torkar av min flötiga sommarballe . Sen när det är ur vägen tar hon ett strypgrep kring kuken och jävlar vilket grepp, ungefär som en örn har satt sig på ballen, inget vidare skönt. Hon kör in ballen i munnen iallfall och kör på som satan.

Känns som jag inte ens hinner blinka innan runkbåset mörknar, då var de dags att fylla på igen som om de vore nån jävla arkadmaskin. Sen ner igen och kör igång med samma dödsgrepp och verkar som hon börjar bli otålig eftersom jag inte kommer, oj vilken överraskning, jag undrar ens om de kommer fram blod i ådrorna till petter niklas hatt. Hon får ut ballen ur munnen och drar några rediga runktag och säger något på tyska med irriterad ton som jag inte uppfattar, hon vill nog att jag ska komma nu. När jag tar fram handen för att lätta på trycket så antar hon att jag ska komma men icke, behöver få fram lite blod nu med lite mer lättsamma hantag. Samtidigt trycker hon ner handen och börjar bolla med mina kulor men på något jävla vänster så lyckas jag komma till slut, vilken lättnad för nu slockade ljuset igen i runkbåset och hon är fort ur båset medans jag städade upp mig själv sen.

Kanske är fel på mig men jag ska nog dit igen för en till omgång hahah
Citera
2014-03-24, 13:03
  #10
Medlem
lonewolffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
hej,

jag var nyligen i Berlin och hann med att utforska prostitutionsutbudet en del under min vecka där. har skrivit om flatrate ( Caligula) men nu blir det lite om gatans hjältinnor.

Kurfurstenstrasse och Bulowstrasse. kända (ökända?) stråk för gatuhororna. jag var där en gång dagtid samt ett kvällspass. lite skillnad tycker jag då det fanns betydligt fler horor kvällstid. kanske rörde det sig om ett 25 tal medan dagtid kanske 15.

mestadels kvinnor från östeuropa, en och annan från tyskland. jag pratade med en del av dem för att höra lite hur de hade det. en kvinna som sa sig vara från ryssland och hette tanja, 22 år, sa att hon inte ville arbeta på gatan. jag frågade henne varför hon ändå gjorde det och fick till svar att hon inte kunde något annat. ingen direkt utbildning, ingen familjekoppling. hon var säkert i den åldern som hon uppgav men hon såg ut att vara 33-34 år. sliten, tunn i kroppen och halvlångt blont hår. inga vackra tänder. men ingen missbrukartyp. bara sliten. sålde sig för 20 euro och gjorde det helt öppet ute bara några meter från den breda vägen. kunde också hyra ett litet runkbås i LSD byggnaden. kostade typ 5 euro. kunde bara inte ta henne, dels beroende på vad hon sa och även utseende mässigt inte imponerande.

det fanns lite blandad kvalite bland tjejerna men överlag var de i unga åldrar. mycket mellan 20-25 år som jag uppfattade det. en del missbrukare, andra bara slitna men även de som såg helt okej ut. skala 1-10 så såg jag allt från 2-7, många mellan 4-5.

typiskt gatubeteende med snick snack om allt och inget. övertalningsförsök där man blev lovad toppklass service. gick man inte med på suck n fuck så tjatade de om en snabb bj. väldigt desperat. men intressant att vandra runt. såg bara en negress och hon var en klar 7a. lång modellkropp hårt sminkad men ganska söt. nybörjare?

träffade på en tjej i 20 årsåldern som sa sig vara från bulgarien. trevligt sätt, långt mörkt hår, mörka stora ögon. ville att jag skulle följa med henne. tog tag i min arm och drog...jag undrade vad hon gjorde och hon sa "mr come i give you bj". jag tittade mig runt lite diskret (dagtid) och följde henne av vägkanten kanske 15 meter och bakom ett litet skydd så sög hon av kuken med kondom. oerhört upphetsande! och det överenskomna priset var 15 euro. hon gjorde det bra må jag säga med tanke på omständigheterna. utomhus på knä.

kollade lite om det fanns män som registrerade men såg faktiskt inte några figurer som såg ut som hallickar. lite underligt då jag trodde att de var styrda.

tog ett knull med en yngre tjej från rumänien på LSD. mellanlångt hår mörkt, mörka ögon utseende en 5a. men hon var blöt och villig. rund kropp. tog henne bakifrån och tryckte på! jättespännande och kom efter typ 5 minuter. pris 20 euro+ hyra 5 euro.

kul turistattraktion om man gillar lite ruffigare miljöer. och inte är rädd för att beblanda sig med bottenskrapet inom prostitutionsutbudet. dessutom är, tycker jag, spänningen halva nöjet!

sammanfattningsvis inte det godaste som finns på Berlins smörgåsbord men kan trots det rekommendera upplevelsen. en to-do grej!

Trevlig rapport!

Har också varit där en gång men bara gått förbi och snackade lite med nån av tjejerna, hur funkar det, kan man göra det vid sidan av vägkanten som du beskrev med alla tjejerna eller är det bara vissa som gör det?
Citera
2014-03-25, 18:58
  #11
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Jag var i Berlin för några veckor sen...



Ja, se den Bosse Knopp vilka eskapader han varit ute på! Skojigt skrivet och en annorlunda sexreseberättelse. Själv hade jag nog fegat ur och väntat på att Artemis skulle öppna i hotellrummets trygghet, men det är kul att läsa om en tapper sexköpare, som aldrig ger tappt.
Citera
2017-03-15, 23:01
  #12
Medlem
Leibachs avatar
Känns som att BosseKnopps berättelse sumerar allt. Lätt att betala för mkt när man dras med i "anything goes"-stämningen. (1945, ryssarna korsade Oder, morfinet flödade, schäfrarna hade stay-ups och den stämningen släppte aldrig riktigt ). Men betal inte för mycket, konkurensen är stor och pundarna/zigisarna gör allt för Euro. Själv gjorde jag misstaget att paya 150 Euro för att en ziggebrud hängde med till hotellrummet 1 timme och två sprut utan gummi. Kunde nog gått att få för hälften, men hon såg ut som en söt femtonåring och gick med på det mesta så ok i sammanhanget.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback