Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-08, 22:05
  #181
Medlem
daddy-biroris avatar
Tjabba ja gilla den program men dem moste låta Rasta man prata oxå !!
Citera
2015-02-12, 18:52
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herminator87
Vill lägga till Todd Glass och Sarah Silverman till det gänget, speciellt avsnittet då de var med tillsammans! Riktigt kul.
Todd Glass är helt fantastisk, känner verkligen igen mig när jag själv röker i de "sativatankarna" han får.

Avsnitt med The lucas brothers och kassem g är också riktigt bra! Fan jag älskar GDWH, förstår inte hur vissa här kan hata så mycket?
Citera
2015-10-18, 14:55
  #183
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
har lyssnat på de ca. 10 första avsnitten och det är ju inte sådär jättebra - blir det bättre?

många gäster verkar ju rätt rookie på att röka, även om de säger att de rökt länge, och är riktigt trista att lyssna på (jag lyssnar på podcastsen när jag är ute och går). intervjuerna är haltande och de få intressanta saker som tas upp försvinner upp i rök *fniss* - kanske inte helt konstigt med tanke på vad programmet går ut på, men ändå...

ska ta och ge det lite fler chanser och lyssna på några avsnitt till, speciellt avsnitten med cheech och chong och b-real (kanske borde ta och lyssna på hans potcast istället).
Citera
2015-10-18, 16:30
  #184
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
har lyssnat på de ca. 10 första avsnitten och det är ju inte sådär jättebra - blir det bättre?

många gäster verkar ju rätt rookie på att röka, även om de säger att de rökt länge, och är riktigt trista att lyssna på (jag lyssnar på podcastsen när jag är ute och går). intervjuerna är haltande och de få intressanta saker som tas upp försvinner upp i rök *fniss* - kanske inte helt konstigt med tanke på vad programmet går ut på, men ändå...

ska ta och ge det lite fler chanser och lyssna på några avsnitt till, speciellt avsnitten med cheech och chong och b-real (kanske borde ta och lyssna på hans potcast istället).

Tycker inte riktigt det blir bättre. Jag tycker dock att liveshowerna brukar vara mycket bättre än de vanliga avsnitten, när de är ett helt gäng på scenen så blir det en helt annan energi. Sen brukar liveshowerna få bättre gäster än de vanliga avsnitten också.
Citera
2015-10-18, 17:13
  #185
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Tycker inte riktigt det blir bättre. Jag tycker dock att liveshowerna brukar vara mycket bättre än de vanliga avsnitten, när de är ett helt gäng på scenen så blir det en helt annan energi. Sen brukar liveshowerna få bättre gäster än de vanliga avsnitten också.
liveshower? är inte alla avsnitt live? vissa är förinspelande, men de flesta inbillar jag mig sänds live.

blir det inte grymt rörigt med mer folk som inte kan hålla käften?
Citera
2015-10-19, 00:53
  #186
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
liveshower? är inte alla avsnitt live? vissa är förinspelande, men de flesta inbillar jag mig sänds live.

blir det inte grymt rörigt med mer folk som inte kan hålla käften?

Jag syftar på showerna som de gör framför publik med jämna mellanrum. Det sitter då ett gäng gäster på en scen framför publik och passerar runt sådana Volcano-ballonger (pga lagen om rökförbud på allmänna platser så får de inte röka i lokalen, bara vape-a). Två av mina favoritgäster på liveshowerna är Pete Holmes och Ron Funches. Här är en från en månad sen som är rolig: https://www.youtube.com/watch?v=wZxbvPQX7MA
Citera
2015-10-20, 21:29
  #187
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Jag syftar på showerna som de gör framför publik med jämna mellanrum. Det sitter då ett gäng gäster på en scen framför publik och passerar runt sådana Volcano-ballonger (pga lagen om rökförbud på allmänna platser så får de inte röka i lokalen, bara vape-a). Två av mina favoritgäster på liveshowerna är Pete Holmes och Ron Funches. Här är en från en månad sen som är rolig: https://www.youtube.com/watch?v=wZxbvPQX7MA
aha, se där. det har jag missat totalt, men så har jag ju inte sett eller hört så mycket.
Citera
2015-11-14, 22:14
  #188
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Sett några avsnitt och jag tycker kanske intervjuerna haltar lite ibland. Filip och Fredrik har gästat men det var väl knappast deras mest lysande framträdande.
https://www.youtube.com/watch?v=uWb2Ywzfh7s
Citera
2015-11-15, 16:06
  #189
Medlem
"programmet" är helt okej, men det behöver uppdateras.

Heavy monkey var kul tre gånger, nu är det bara drygt. När han la till ett jävla luft-horn så vart det riktigt olidligt, och inte en enda gäst verkar ha förstått humorn med den. Sedan kanske det bara är jag, men det verkar som att Doug har fått lite storhetsvansinne efter att ha rökt med Snoop och varit med i Trailer park Boys (kommande säsong som dyker upp i Mars). Joe Rogan vägrar ju uppenbarligen vara med, och som han sa i sin egen Podcast för en tid sedan, är Doug verkligen den rätta poster-boyen för denna rörelse? Han blir alldeles för hög i sitt eget program. Visst, det är väl poängen, men just nu känns det ganska obekvämt och titta på skiten. Det är ju knappast denna serie du rekommenderar för någon som är anti-weed, då får dom ju bara sina farhågor besvarade - slö, korkad, verklighetsfrånvarande. Förhoppningsvis reser sig serien, annars tror jag den kommer dö ut..
Citera
2015-11-16, 01:22
  #190
Medlem
Blivit riktigt dåligt, tyvärr. Random ointressanta LA-komiker som gäster. Doug sitter och drar halsbloss. Et cetera.
Citera
2015-11-19, 00:31
  #191
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Nu tycker jag ni är lite hårda. Nu upptäckte jag visserligen youtube-poden för inte så länge sedan så jag har inte hunnit klämma allt. Gillar starkt att Doug och gästerna ibland är helt borta vilket är helt naturligt och som det ska vara nära man röker gräs. I mitt tycke är de bästa avsnitten när de blir helt utbombade och på gränsen till tyst och avsnitt som Filip & Fredrik suger då de bara är två stela gröna svenskar. Gillar starkt Kassem G som är mer het på rökat och bongen än Doug.
Citera
2015-11-19, 17:54
  #192
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
vilket avsnitt är Doug som högast? läste om det någonstans men minns inte vilket avsnitt det var.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback