Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-10, 14:05
  #1
Medlem
swimmingpools avatar
Verkar ju helt klart som tjejer stönar mer är killar generellt, är det för att tjejer njuter mer tro...?
Citera
2013-10-10, 14:07
  #2
Medlem
k4les avatar
Dem kan ju få multipla orgasmer. Medans killarna oftast bara kan "komma" en gång
Citera
2013-10-10, 14:07
  #3
Medlem
k4les avatar
Dem kan ju få multipla orgasmer. Medans killarna oftast bara kan "komma" en gång
Citera
2013-10-10, 14:11
  #4
Medlem
bodknoddens avatar
Eller också har dom tröttnat och hoppas på att om dom stönar blir du färdig snabbare
Citera
2013-10-10, 14:12
  #5
Medlem
Opibusques avatar
Har även funderat på detta. Jag stönar aldrig, medan kvinnan stönar så fort man börjar köra igång och stönandet fortsätter hela akten.
Citera
2013-10-10, 14:14
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Opibusque
Har även funderat på detta. Jag stönar aldrig, medan kvinnan stönar så fort man börjar köra igång och stönandet fortsätter hela akten.
det är väl så att de njuter mer vad vet jag, men på min tjej verkar det som det.

eller så är killar mer hämmade vad vet jag, hörde min pappa ha sex en gång han stöna en massa, mycket mer än jag ^^, min tjej är inte medveten om att hon stönar så mycket.
Citera
2013-10-10, 14:18
  #7
Medlem
Stessads avatar
Individuellt. Vissa ligger helt tysta och andra skriker som en tjackhora.
Citera
2013-10-10, 14:21
  #8
Medlem
Enzymes avatar
Handlar nog en del om förväntningar. Jag tycker det är sjukt osexigt när tjejer stönar överdrivet mycket bara för att de tror att jag går igång på det. Det normala är ju att det börjar låta mer och mer ju närmare orgasm man kommer men att börja stöna innan man ens kommit igång känns som någon porrskada.
Citera
2013-10-10, 14:21
  #9
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opibusque
Har även funderat på detta. Jag stönar aldrig, medan kvinnan stönar så fort man börjar köra igång och stönandet fortsätter hela akten.

Så fort man börjar köra igång? Låter konstgjort och porrskadat.
Citera
2013-10-10, 14:28
  #10
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Handlar nog en del om förväntningar. Jag tycker det är sjukt osexigt när tjejer stönar överdrivet mycket bara för att de tror att jag går igång på det. Det normala är ju att det börjar låta mer och mer ju närmare orgasm man kommer men att börja stöna innan man ens kommit igång känns som någon porrskada.

Exakt, brudar som stönar "ohh goood" är porrskadade
Citera
2013-10-10, 14:35
  #11
Medlem
k4les avatar
Dem kan ju ha skönt utan att va nära en orgasm förfan
Citera
2013-10-10, 14:44
  #12
Medlem
.-.-.s avatar
Vad jag har märkt så det är många tjejer som känner sig pressade att stöna mycket, annars blir pojkvännerna ledsna. Det är manligt att få tjejen att stöna mycket så därför känner tjejerna att dom måste för pojkvännens skull.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback