Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-10, 12:58
  #1
Medlem
kaffepirats avatar
behöver jag en så kallad släde i brist på bättre ord när jag ska peta in hårddisk i ps3?
Citera
2013-10-10, 13:06
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
behöver jag en så kallad släde i brist på bättre ord när jag ska peta in hårddisk i ps3?

Ska du byta hdd på din Ps3?
Det står i manualen hur man gör och det finns mängder av guider på nätet.

http://www.gamespot.com/articles/how.../1100-6176090/
Citera
2013-10-10, 13:08
  #3
Medlem
kaffepirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabochchocklad
Ska du byta hdd på din Ps3?
Det står i manualen hur man gör och det finns mängder av guider på nätet.

http://www.gamespot.com/articles/how.../1100-6176090/

har en 12 gig bara, har öppna luckan på sidan och kika men de ser inte riktigt ut som att de får plats nå mer än bara hdd. tack för svar, ska sluta lata mig och fråga google nu tack för svar
Citera
2013-10-10, 13:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
har en 12 gig bara, har öppna luckan på sidan och kika men de ser inte riktigt ut som att de får plats nå mer än bara hdd. tack för svar, ska sluta lata mig och fråga google nu tack för svar

Ok är det Superslim varianten du har?
Då tror jag du måste köpa ett fäste för hårddisken.
Citera
2013-10-10, 13:14
  #5
Medlem
kaffepirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabochchocklad
Ok är det Superslim varianten du har?
Då tror jag du måste köpa ett fäste för hårddisken.

ja super slim. ska kika runt och se om man kan använda hdd utan fäste eller så
Citera
2013-10-10, 13:14
  #6
Medlem
Om det är superslim du har så gör som jag och klipp itu ett kreditkort och lägg som stöd på undersidan av hårddisken. Då behöver du ingen släde. Har kört så i ett år nu och har aldrig haft problem.
Citera
2013-10-10, 13:44
  #7
Medlem
kaffepirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oz33
Om det är superslim du har så gör som jag och klipp itu ett kreditkort och lägg som stöd på undersidan av hårddisken. Då behöver du ingen släde. Har kört så i ett år nu och har aldrig haft problem.

jo jag hittade en film på youtube, hittar nog nått gammalt kort nån stans.. så fåre fan bli tack för all hjälp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback