Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-09, 22:55
Medlem
Hej
Jag har bokat uppkörning den 26 oktober som är på en lördag men problemet att jag ska skriva högskoleprovet samma dag... Undrar om det finns ngn som har bokat men kanske vill ha min tid istället
Citera
2013-10-09, 22:59
Medlem
Swexxs avatar
Går ej att göra.
Citera
2013-10-09, 23:47
Medlem
TheShapes avatar
Hehe, nice try - men givetvis så är det leggkontroll. De har rutiner för sådant, då det knappast vore första gången som en person försöker sig på något sådant fuffel. Antingen så bokar du om din uppkörningstid eller ger högskoleprovet en ny chans nästa år.
Citera
2013-10-10, 02:55
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Hehe, nice try - men givetvis så är det leggkontroll. De har rutiner för sådant, då det knappast vore första gången som en person försöker sig på något sådant fuffel. Antingen så bokar du om din uppkörningstid eller ger högskoleprovet en ny chans nästa år.
nästa halvår*
Citera
2013-10-10, 08:25
Medlem
TheShapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
nästa halvår*

Nästa år som 2014. Sa aldrig om ett år, inte sant?
Citera
2013-10-10, 15:35
Medlem
Lugini3s avatar
Är det dödsstraff på att boka om uppkörningen? För att boka om högskoleprovet lär var problematiskt.
Citera
2013-10-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini3
Är det dödsstraff på att boka om uppkörningen? För att boka om högskoleprovet lär var problematiskt.
Det jag inte hittar hehe, letar dag in dag ut men lyckas inge vidare...
Så jag får väl ta o köra upp istället o skriva högskoleprovet nästa år
Citera
2013-10-10, 19:48
Medlem
miikoss avatar
Universitets- och högskolerådet tackar för betalningen, och återbetalar ej. Oavsett ni skriver provet eller ej.

Trafikverket kan tänka sig att ta bort betalningskravet om avbokning sker minst ett dygn innan (om man ej läkarintyg då).

Billigast blir att söka varje dag efter nya tider. Sök annars på andra orter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in