Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-09, 05:41
  #1
Medlem
SEBBEv2s avatar
Har lyckats formatera om min ps3:a på ngn inställning inne i skälva vart man kan välja vad man ska göra, spela titta på netflix etc.. Och nu när jag ska starta konsolen så står det att jag ska koppla in usb-kabeln å kontrollen samt trycka på Ps "knappen" men Ingenting händer ?????

Snälla hjälp kastar snart ut skiten genom balkongen ...


Tack På Förhand
Citera
2013-10-09, 09:00
  #2
Medlem
Scraps avatar
Reset the console?

Riktigt urkass rubrik för övrigt...
Citera
2013-10-09, 09:52
  #3
Medlem
Foxxyboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
0.04. Korspostning

Att korsposta, det vill säga att posta liknande inlägg i flera olika trådar eller skapa liknande trådar i flera forum, är förbjudet.

Säger den som hänvisar till regelverk i varannat svar och google etc och går sjukt offtopic.

0.03. Trams och off-topic
Inlägg som är off-topic eller trams kan raderas utan förvarning och motivering.

Rapportera istället och låt bli att svara i tråden.

-----

Stäng av konsollen med knappen bak, tryck igång knappen bak igen.

Håll sedan in Startknappen tills du hör 3 pip.

Factory reset.

Du kan läsa mer här:

http://www.tech-recipes.com/rx/2265/...ry_hard_reset/
__________________
Senast redigerad av Foxxybox 2013-10-09 kl. 09:54.
Citera
2013-10-09, 17:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEBBEv2
Har lyckats formatera om min ps3:a på ngn inställning inne i skälva vart man kan välja vad man ska göra, spela titta på netflix etc.. Och nu när jag ska starta konsolen så står det att jag ska koppla in usb-kabeln å kontrollen samt trycka på Ps "knappen" men Ingenting händer ?????

Om det står något om USB så borde det vara att systemet vill att du ska lägga in en firmware-fil på ett USB-minne. Gå till Sonys support-sida och ladda hem senaste firmware och lägg över på ett USB-minne som du sätter i din PS3 och sedan trycker du på den knapp som anges.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback