Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-17, 16:30
  #133
Medlem
Hur blev det med honom till slut?
Citera
2023-09-12, 11:32
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika88
Hur blev det med honom till slut?

Han är utblottad och ensam. Hans fru gav upp då det framkom att han var otrogen. Det visade sig sen också att han hade en relation med en finsk flicka vid namn Daniela Bensky som jobbar på QOCO Systems Ltd när hans fru födde barn. Så han då 55 år gammal låg mellan benen på en 19 årig flicka🤮
Denna man har inga skrupler för nått.
Ond!
Skyldig mycket pengar till entrepenörer och stora privata skulder.
Just nu lever han på sin vuxna zon Theodor Stendahl.
Citera
2023-09-13, 19:53
  #135
Medlem
Detta är vad Daniela Bensky påstår!
Citera
2023-09-16, 10:14
  #136
Medlem
Hon var väl medveten att Johan levde med Pia och att de skulle få en son. Ironiskt nog så jobbade hon med följande under denna tiden.

Danielle Bensky – Mothers Transition
Share Save
Hello family! I’m Danielle Bensky and I’m a postpartum doula and psychologist supporting families welcome their new baby into their family. I do prenatal support meetings to help you prepare for postpartum as well as in-home visitations following the birth for as long as 6 weeks after birth. I provide emotional, informational, and practical support. I look forward to getting to know you and your family!
Citera
2023-10-09, 12:04
  #137
Medlem
Johan skrivelse/sammanfattning till Pia.

Jag lyckades låna en står summa pengar från fru Bensky som trotts sin ålder som miss World var helt ok utsände mässigt men storm rik själv och via hennes man och desperat förälskad i mig jag fick loss ett par miljoner kronor som hon inte krävt åter. Tyvärr och detta var verkligen inte planerat så blev även hennes 19 åriga dotter vrålkär när jag bodde i deras magnefika jätte villa med sjötomt i det finaste och dyraste området strax utanför Helsingfors där bodde hon och hennes dotter med hunden . Hennes man hade en annan bostad och själv en ung älskarinna så honom träffade jag aldrig . Tamir några gånger i Geneve men aldrig i Finland. Dessutom så har hon en egen jätte villa i Guadalmina. Marbella där jag var också några gånger . Jag lovade henne att vi skulle gifta oss så fort jag ordnat upp mina trassliga affärer . Jag blev tyvär och motvilligt tvungen att provtrycka henne flera gånger. Hennes dotter blev tok kär och jagade mig överallt . Det kom naturligt och var inte planerat . Hela tiden längtade jag till dig bara . Hon köpte även en ny Porsche till mig i Gstaad plus en ny motorcykel Ducati värd idag minst 500.000 kr och står fortfarande kvar i Porsche butiken i Gstaad helt ny och det var en jubelemodel som endast har tillverkats i 24 exemplar och helt hand sammansatt av racing department DUCATI. Tänkte med dig hämta ut den när vi anländer Gstaad och sälja omedelbart .Du får halva försäljningen . Porsche handlaren gjorde ett misstag nämligen ta ut motor cykeln från orginal boxen därför behöver jag inte betala en Sfr för garageringen. Porschen sålde jag senare i Geneve och då var både Tamir galna syrran och hon där då . Med några få mil vilket blev ytterligare då ca 750.000kr till. Utöver de ca två miljonerna som hon ""lånade"" till mig .
Patricia Blev stormkär och lever fortfarande ensam i Gstaad och hoppas på en fortsättning på kärleks resan . Jag har övervägt att gå tillbaka till henne som endast har legat med sin man och mig i hela hennes liv . Fortfarande super attraktiv och kanske Europas rikaste kvinna . Hon är som du ""skitar inte ner sig "" alls utan som du ägnar hela sitt liv åt hennes fina barn Alessandro och Sveva nu ca 27 och 29 år gammla . Även dom storm rika .
Jag har dragit in ca totalt 50 miljoner kr från rika kvinnor i mitt liv . Jessica inget undantag hon gav mig hela likviden för sin bostadsrätt på Östermalm då 2,7 miljoner kr som hon inte har fått tillbaka Eller kommer nogonsin att få åter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback