Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-18, 17:20
  #433
Medlem
FritzDaCats avatar
Vilken tid börjar fackeltåget?

Citera
2014-04-28, 08:15
  #434
Medlem
Har inget nytt framkommit alls?
Citera
2014-05-08, 15:04
  #435
Medlem
Sammalikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Har inget nytt framkommit alls?

Skulle också vilja veta mer, vill inte gå till anhöriga då det gått en så lång tid och de inte kände mig. Om någon som har koll på vad som faktiskt hände kan skicka ett PM till mig skulle det uppskattas. Gick i parallelklassen. Fyfan alltså tänker fortfarande på Erik minst en gång i veckan vilket är oftare än när han levde. Så jävla tragiskt.
Citera
2016-05-01, 17:12
  #436
Medlem
Bo-Charlies avatar
Vilken sorglig och tragisk historia(kände inte till den förrän nu). Inte nog med att han blev oprovocerat misshandlad av ett fegt kräk, utan han blev även brutalt sviken av samhället efteråt; både sjukvården och polisen.
Hittades gärningsmannen?

Det knyter sig i magen på mig. Våldet i sig är fruktansvärt nog. Men vårt samhälle, det som tedde sig en fasansfull utveckling 2013 verkar bara ha eskalerat sedan dess.
Det knyter sig i magen på mig, vetskapen om att vi är nästintill totalt skyddslösa och rättslösa i vårt eget land.
Det knyter sig i magen på mig att mina barn ska växa upp här.

R.I.P Erik Björkman
Citera
2017-07-24, 13:48
  #437
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Det behöver ju inte utesluta att det har ett samband. Vad jag hört så var han väldigt nedstämd över att han fått flera funktionsnedsättningar efter misshandeln så att det slutligen knäckte honom psykiskt om det var självmord känns inte orimligt. Kände honom dock inte utan endast hört av personer bekanta med honom.

Vilka funktionsnedsättningar fick han? Hjärnan läker fortfarande två månader efter en misshandel så det är inte alls säkert att de hade varit permanenta.

Har ingen bemödat sig med att ta fram en FUP ännu?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback