Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-05, 20:51
Medlem
-Alice-s avatar
Skriver här för att jag inte har behörighet i nätapotekdelen.
Hur ska ni få tag på ert knark nu?På plattan? Polisen kommer att vara extra uppmärksamma nu under en period.
Har ni redan abstinens?
Citera
2013-10-05, 20:52
Bannlyst
Har redan några kranar IRL.
Citera
2013-10-05, 20:53
Medlem
-Alice-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComViQnullar
Har redan några kranar IRL.
Tänkte på stackarna som inte har det..
Citera
2013-10-05, 20:55
Medlem
Den som gjorde mina saker åkte på razzia igår :/

Livet är hårt! Men 2500 kr kan man hosta upp igen!
Citera
2013-10-05, 20:57
Medlem
Nu när Silk Road verkar vara nedstängt kanske det är en lysande chans att pausa eller helst sluta upp helt med sitt drogbruk/drogmissbruk? Jag har inget emot droger, men vi kan väl komma överens om att man/ni mår bättre utan dem när abstinensen väl lagt av?
Citera
2013-10-05, 21:05
Medlem
fistvakts avatar
Finns ju andra sidor som redan är påväg att ta över efter sr, bland annat sheep marketplace.
Inte handlat därifrån själv, men verkar vara vad som ersätter sr i nuläget, ganska poppis i nätshop-forumet ser det ut som.
Citera
2013-10-05, 22:43
Medlem
Big.Bangs avatar
Sluta knarka kanske? Eller ta dig till cherryvalley.
Senast redigerad av Big.Bang 2013-10-05 kl. 22:46.
Citera
2013-10-05, 22:56
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Nu när Silk Road verkar vara nedstängt kanske det är en lysande chans att pausa eller helst sluta upp helt med sitt drogbruk/drogmissbruk? Jag har inget emot droger, men vi kan väl komma överens om att man/ni mår bättre utan dem när abstinensen väl lagt av?

Nej, däremot kan "vi" komma överens om att du kan sluta generalisera.

OnT - jag använde aldrig SR utan styr mina grejjer lokalt, så den här busten förändrar ingenting för mig rent praktiskt.
Citera
2013-10-06, 00:14
Bannlyst
Är det bara på BMR som sidan är seg för mig när jag är inne på just bara den sidan?
Citera
2013-10-06, 02:26
Medlem
Zot^s avatar
Silk road var ju knappast det enda utbudet som fanns. Alla med lite sunt förnuft visste att sidan kunde åka ner vilken sekund som helst. Tror den blir 5:e eller något i ledet för mig av sidor jag använt som stängts ner / försvunnit.

Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50

Inte alla vi som använder droger känner ett stort tvång av att göra det varenda dag -_-
Senast redigerad av Zot^ 2013-10-06 kl. 02:30.
Citera
2013-10-08, 23:40
Medlem
Jag tar knark var tredje månad kanske. Har aldrig abstinens. Det är bara väldigt roligt och givande och kryddar till det i livet.

Synd bara att man ska känna paranoia för att vara övervakad, jäkla samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in