Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-27, 10:09
  #253
Medlem
falecs avatar
Snorta ska tydligen funka dåligt. Har nån kört bk-2cb från R-S?
Citera
2014-03-31, 01:29
  #254
Medlem
Jigoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falec
Snorta ska tydligen funka dåligt. Har nån kört bk-2cb från R-S?
Har beställt nu från R-S och hade tänkt testa att inta det oralt.
Citera
2014-04-11, 22:23
  #255
Medlem
ja o tjejpolarn har tagit 2st 100mg från hem**n för 2 timma sen o inget händer, skit eller slår de på snat?
Citera
2014-04-11, 22:24
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheeew
ja o tjejpolarn har tagit 2st 100mg från hem**n för 2 timma sen o inget händer, skit eller slår de på snat?

ja drog även en halv i näsan, förutom att näsan o huvudet höll på o dö av smärta så känner jag inget, väggarna börjar röra sig för henne, men ja känner inte ett skit, ska man ta en till?
Citera
2014-04-11, 22:53
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheeew
ja drog även en halv i näsan, förutom att näsan o huvudet höll på o dö av smärta så känner jag inget, väggarna börjar röra sig för henne, men ja känner inte ett skit, ska man ta en till?

tog dom 2 sista 100mg tabbarna själv, sög på dom o sköljde ner me kaffe, händer de inget nu så ska de klagas, om de ens går o klaga :/
Citera
2014-04-12, 17:52
  #258
Medlem
Hur gick det sheeew?
Citera
2014-04-13, 14:26
  #259
Medlem
Denna substans var rätt annorlunda. Det som störde mig mest var hur lång tid det faktiskt tog för att det skulle slå på!
Då var det 250mg som togs på samma tillfälle vid 12:00.
De första timmarna påminde om någon slags afterglow, allt såg rätt tråkigt ut men samtidigt speciellt - men kändes definitivt annorlunda.
Precis som de andra substanserna kände man att det "snart" skulle börja, den kliande känslan i väntan på något fett!

Ungefär 4 timmar senare undrade man vafan detta var egentligen, man kände nästan ingenting flummigt eller något sånt.
Vid 18:00 började allting gradvist bli "värre", men blev helt lost. Ingen tidsuppfattning alls, en väntan i 6 timmar var som ett minne blott.


Man upplevde ibland kallsvettningar, ingen tidsuppfattning alls, man kan inte sova överhuvudtaget (somnade vid 08:00 dagen efter).
Visuella Hallucinogener i form av mönster. Små ticks (rykningar etc).

Dagen efter kände man sig rätt nere, hängig, utbränd - men cannabis botade det underligt nog.

För övrigt var det väldigt behandligt, en rolig och spännande upplevelse. Många sjuka tankegångar.

7/10
Citera
2014-04-15, 23:19
  #260
Medlem
intog nyss för första gången bk-2c-b 100 mg -.- väntar spänt!!
Citera
2014-04-16, 15:04
  #261
Medlem
psykadelikatessens avatar
Funderar på att pröva denna på ett trevligt skogsrave i helgen , har dock funderingar;

Ni som intagit denna, vilken är bästa ROA om alternativen är Oralt eller Nasalt?

Kan någon dessutom bekräfta att man inte ska dricka vatten när man tar denna oralt?

Tack på förhand! Ses i skogen!
Citera
2014-04-16, 20:49
  #262
Medlem
narutos avatar
Skriver detta en gång till: SNORTA INGET SOM HAR "2C" I NAMNET!! DET GÖR ONT!! REALLY!
Citera
2014-04-17, 08:14
  #263
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Skriver detta en gång till: SNORTA INGET SOM HAR "2C" I NAMNET!! DET GÖR ONT!! REALLY!
Tack för varningen :P
Då blir det väl oralt då, men det här med att man inte ska dricka vatten vid intaget - stämmer det?
Citera
2014-04-18, 20:26
  #264
Medlem
dropped-carriers avatar
Låt mig inleda med att jag aldrig någonsin provat något hallucinogent trots en ålder på 40+.

T+0: Tar en 100 mg pellet.
T+3: Händer inget? Tar ytterligare 1 pellet a 100mg.

Vet inte vad om något som jag väntas uppleva.
T+4: Känner en allmän frossa i kroppen, nalkas förkylning kanske?
T+6: Ser inga tomtar eller annat i lägenheten.
T+9: Går och lägger mig för jag fryser.

Ligger och tänker, jaha den här känslan skulle jag klarat mig utan om den nu har något med drogen att göra.
Lägger då märke till att det vita taket som är av klassiskt spray maner rör sig i två skikt åt olika håll samtidigt i olika kaledjoskopiska mönster.

Tänker, att jag aldrig lagt märke till detta förr? Det är ju faktiskt väldigt vackert!
Efter att ha tittat i någon timme så trädde den naturvetenskapliga delen av mig i kraft och helt enkelt kom på att det är mina ögon som har svårt att behålla fokus på samma område en längre tid, därav detta parallax seende, så om jag håller för mitt ena öga så upphör den skenbara rörelsen.

Men ack vad jag bedrog mig, skikten fortsatte åt olika håll med en viktig skillnad.
Den ena lageret antog nyanser av neon i rosa och ljusblått och ett ytterligare lager skapades.

T+10: Provar att täcka för bägge ögonen, inget speciellt sker. Öppnar bägge ögonen igen och beundrar kaledjoskopet, tycker att det är så vackert att jag blir rörd.
T+11: Sätter mig på toaletten och råkar titta ned på den ljusblå mattan jag har som består av små sydda cirklar ca 1 cm i diameter. Lägger märke till att mattan antar ett pulserande 3D mönster. Jag har nog aldrig haft ett så stort nöje av att sitta på toaletten förr.

När jag skriver detta och bara slappnar av för en kort stund så delas texten upp i dessa två skikt och gör att jag ideligen kommer av mig i skrivandet, men så länge jag koncentrerar mig så stannar det upp och jag känner bara en allmän känsla i kroppen som mest påminner om vågor av rysningar som får håren på kroppen att 'resa' sig.

T+12: Funderar på om upplevelsen var värd pengarna?
Tveksamt? kanske?
Kommer jag att prova någon mer gång?
Tveksamt? kanske?

Personligen skulle uppskattat betydligt mer om jag kunnat se ljud och höra färger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback