Citat:
Ursprungligen postat av
Troja69
Var inte så snabba med döma utan fakta och bevis! M.G släpptes lördag 12:00. Efter materiella och tydliga bevis på vad som faktiskt pågick under dagarna så fick han gå fri. oskyldig som han var. Han hade 6 vittnen med sig, och inget samlag hade överhuvudtaget skett som visades i undersökningen.
såhär var det:
J följde med M frivilligt till hans lägenhet på fredagen. Hon stannade frivilligt inne i lägenheten till sen tisdag kväll. Något som inte uppmärksammats är att J går under LVM (lagen om vård av missbrukare) Det var genom drogerna de hade kontakt med varandra.
J hade tagit diverse olika piller självmant och spårat ur. M filmade detta. På filmen ligger hon ner på golvet, är helt bort om sig själv, vrider sig runt och det syns tydligt att hon är grovt drogpåverkad, J skriker att M inte får ringa ambulans ett flertal gånger.
På tisdagskvällen när hon lämnar lägenheten är det sista hon säger "vad fan ska jag skylla på nu, vart ska jag säga att jag varit" sedan sitter hon utanför lägenheten hela natten tills hon på morgonen bestämmer sig för att ljuga ihop en historia om våldtäkt för att skydda själv.
Varför J anmälde M för detta brott är uppenbart nu med facit i hand. Att efter några dagar i en bubbla av diverse droger/mediciner inser hon verkligheten samt oron från hennes föräldrar som anmält henne till Missing People. Hon hade alltså grov ångest av drogintaget samt vätske och sömnbrist. Varför tror ni de la in henne på psyket direkt efter och inte akuten?
Men han va alltså anhållen för våldtäkt i några dagar och släpptes alltså i lördags?
I så fall kan tråden stänga ner det finns inget brott om man nu ska lita på vad
du säger dvs.
Du har inget underlag att lägga upp på att misstänkte är oskyldig till misstanke?
Här är det så att den som sitter anhållen och misstänks läggs också in i ämnet det är inte ovanligt alls.
Låter som en trasig tjej, och hon du får det att låta som en falskanmälan.
Då undrar jag vad som sker efter detta med att hon då anmält falskt`?
Citat:
M filmade detta. På filmen ligger hon ner på golvet, är helt bort om sig själv, vrider sig runt och det syns tydligt att hon är grovt drogpåverkad, J skriker att M inte får ringa ambulans ett flertal gånger.
Varför filmar han henne? Av vilken anledning låter han bli att ringa ambulans om det är så pass illa?
Hon ser inte ut som en missbrukare direkt utan ser ganska välbevarad ut.
Han däremot ser inte ut att ha skött sitt liv, så det finns en hel del att undra över fortfarande.